Käes on taas aeg tunnustada parimaid värbamistegusid!

Sellel aastal juba viiendat korda viib Instar koostöös CV-Online’iga läbi värbamise ja tööandja brändingu teemalise konkurssi, eesmärgiga tunnustada Eesti silmapaistvaid, edukaid ja sihtrühmi kõnetavaid värbamise ja tööandja brändingu tegusid. 

Konkursi käigus nomineeritakse 2022. aastal silma jäänud värbamise ja tööandja brändingu kampaaniaid, -videoid, uudseid töökuulutusi, loovlahendusi. Lisaks selgitatakse välja ka kõige innovaatilisem värbaja. 

“Võistlus talentide pärast on globaalne – andekaid inimesi püüavad meelitada nii ettevõtted kui arenenud riigid. Oluline märksõna siin on eristumine. Lisaks tugi talendile kõigis värbamistsükli etappides: meelitamisel, saabumisel ja sisseelamisel,“ arvab Värbamisturundusauhinnad konkursi žürii liige Anneli Aab. 

Kokku on konkursil 14  kategooriat. Suuremate projektide puhul, mis sisaldavad eri tegevusi, on võimalik erinevad tegevused ka eri kategooriates esitada. 

  1. Kandidaadikogemus    
  1. Töötajakogemus 
  1. Loovlahendus, innovatsioon 
  1. Järelkasvu tegevused 
  1. Mitmekesisus ja kaasamine 
  1. Tööandja saadikud sh. töötaja soovitus, pühendumus, oma töötajad 
  1. Üritused 
  1. Veebileht 
  1. Video 
  1. Töökuulutus 
  1. Digimeedia kampaania 
  1. Integreeritud kampaania 

13. Tööandja brändi loomine 

14. Tööandja brändi juhtimine 

Kandideerima ootame organisatsioonide silmapaistvaid värbamisturunduse ja tööandja brändingu tegusid kuni 31.01.2023. Esita oma organisatsiooni tegu SIIN.  Osale ka aasta värbaja valimisel ning nomineeri silmapaistev värbajaSIIN.  

Võitjad kuulutatakse välja KICKOFF 2023 värbamisturundusauhinnad üritusel 16. märtsil 2023.   

Aasta värbamisteod ja värbaja valib välja žürii kuhu kuulub sellel aastal 9 liiget. Žürii liikmete avalikustamine algab jaanuarikuu jooksul. Esimene žürii liige on välja kuulutatud ning selleks on Tiina Hiob! Tiina Hiob on TLÜ Balti filmi, meedia ja kunstide instituudi reklaamiteooria ja reklaamipsühholoogia lektor ning reklaami ja suhtekorralduse õppekava kuraator. 

Tiina on öelnud, et „Inimene defineerib ennast ka selle järgi, kelle heaks ta töötab ehk kelle egiidi all või isegi kellega koos ta väärtust loob. See annab laiema tähenduse tema elule, kujundab tema minapilti, enesekuvandit, enesehinnangut. Ka tööandja brändingu puhul on olulisteks eristajateks peale objektiivsete tunnuste ka brändi subjektiivselt tajutavad tunnused, mille kopeerimine konkurendi (teise tööandja) poolt ei ole lihtne.’ 

2022. aasta parima värbamisturundusteo tiitli pälvis Lidl tööandja turunduse ja massvärbamise kampaania eest ning silmapaistvaimaks värbajaks valiti Julia Jolkin IT Talentist. 

Et tutvuda eelmise aastate võitjatega ja lugeda täpsemalt, mis üritusel toimus, klõpsa SIIN. Kui soovid osa võtta aga konkursi lõppüritusest, kus jagame välja nii värbamisauhinnad ning kus jagame mitmeid inspireerivaid värbamislugusid, siis pileti saad endale soetada, kui klikid SIIN

Kui sa tunned, et teie organisatsiooni 2022. aastal ellu kutsutud innovaatilised ideed vääriksid tunnustust või tead kedagi, kes on oma lennukate ideedega silma paistnud värbamismaailmas, siis anna meile nendest märku, et need kõige ägedamad ja säravamad ideed saaksid väärilise tunnustuse! 

Kohtume 16 märts üritusel- „Värbamisturunduseauhinnad – KICKOFF 2023“ 

Lingid: 

Sündmuse koduleht 

Sündmus Facebookis 

Sündmus LinkedInis 

Sündmuse koduleht LinkedInis