Värbamisturundusauhindade VTA KICKOFF 2022 võitjad on selgunud!

3 Min (685 sõna)
atraktiivne tööandja, atraktiivsed tööandjad, CV-Online, Instar, kickoff2022, Lidl, parimad tööandjad, Politsei, PPA, Swedbank, tele2, tööandja bränd, tööandja bränding, Tööandja kuvand, värbamiskampaania, värbamisturundus,

Eesti parim värbamisturundustegu on Lidl Eesti tööandja turunduse ja massvärbamise kampaania

 

Täna autasustati 2021. aasta parimaid värbamisturundustegusid ja kõige edukamat värbajat konkursil KICKOFF 2022 Värbamisturundusauhinnad. Sel aastal laekus konkursile rekordilised 41 värbamisturundusteo ja 47 aasta värbaja nominatsiooni.

Täna, 17. märtsil autasustati 2021. aasta parimaid värbamisturundustegusid ja kõige edukamat värbajat konkursil KICKOFF 2022 Värbamisturundusauhinnad. Personali ja turunduse valdkonna ekspertidest koosneva žürii hinnangul oli 2021. aasta parim värbamisturundustegu Lidli tööandja turunduse ja massvärbamise kampaania. Silmapaistvaimaks värbajaks valiti Julia Jolkin IT Talentist.

Aasta värbaja tiitli saanud Julia Jolkin jäi žüriile silma oma laiema ühiskondliku mõju ja panusega. Julia kirjeldab tunnustust järgmiselt: „Värbamine ei ole amet, vaid elukutse. Tegemist on väga vastutusrikka tööga. Meie sõnad võivad anda nii tuult tiibadesse kui ka neid tiibu kärpida. Hetkel on meie töö olla päike – toetage teineteist ning olge teineteisele olemas.“

Värbamisturundusauhindu antakse välja kokku 12 kategoorias, millele lisaks antakse välja kategooriateülene Grand Prix ja ka teine koht. 

Värbamisturunduse tegude Kuldkala võitis Lidl Eesti. Töö tegi žürii silmis eriliseks see, et  Lidl Eesti tööl oli laiem mõju. Nad raputasid kogu valdkonda ja tänu nende tegudele muutusid ka konkreetses sektoris asjad praktiliselt päeva pealt paremaks.

Lidl Eesti personaliosakonna juht Liina Kippasto ütles: „Oleme võtnud endale eesmärgiks olla oma valdkonna parim tööandja Eestis. Oma kampaania ja selle sõnumitega soovisime eelkõige esile tuua Lidli meeskonna tugevust ja seda, kui oluline on ettevõttele iga töötaja. Meeskonnatöö tulemusel sündis omanäoline ja silmapaistev kampaania, mille käigus tulime välja jaekaubandussektori kohta erakordsete ja tavatute sõnumitega, tuues näiteks välja sektori parima palga ja lisahüved. Oleme väga rõõmsad professionaalide tunnustuse ja saavutatud eesmärkide üle. Samuti on hea meel, et meie kampaania kutsus esile laiaulatusliku avaliku debati ja tõi kaasa muutusi kogu sektoris.“

Värbamisturundusteo Hõbekala pälvisid Tele2 ja Swedbank Eesti ühise praktikantide päevaga. 

Värbamisturundusauhindade kategooriate võitjad:

Kandidaadikogemus – Breakwater Technology

Järelkasvu tegevused – Vanglateenistuse filmikonkurss             

Mitmekesisus ja kaasamine – Mitmekesine ja kaasav Nordea Eesti           

Tööandja saadikud sh. töötaja soovitus, pühendumus, oma töötajad – Südameapteegi brändisaadikud ehk südamesaadikud              

Üritused ja sündmused – Tele2 ja Swedbank praktikantide vahetuspäev 

Veebileht – Politsei- ja Piirivalveameti karjäärileht           

Video – Politsei- ja Piirivalveameti karjäärivideod ja “We are Bolt” video

Töökuulutus – Proviisor/farmatseut, võta meid katseajale – BENU Apteek

Digikampaania nt. sotsiaalmeedia kampaania) – Breakwater Technology

Integreeritud kampaania – Lidl Eesti tööandja turunduse ja massvärbamise kampaania

Tööandja brändi terviklahendus – Lidl Eesti tööandja turunduse ja massvärbamise kampaania 

Tööandja brändi juhtimine – Südameapteegi tööandja bränd            

Konkursi korraldaja ja Instari tegevjuht Kersti Vannas kommenteeris: “Viimane aasta on tööturul olnud muutuste aasta. Uus olukord on pannud paljud tööandjad proovima kastist välja lahendusi ikka selleks, et leida ja ka hoida oma inimesi. Seda peegeldab ka 2022 konkursile esitatud tööde arv, mis on võrreldes eelmise aastaga kahekordistunud. Konkurss on tihe, kuid üks on kindel – tänased 2022 aasta värbamisteo nominendid on kõik juba võitjad – võitjad töötajate leidmise ja oma töötajate hoidmise vaates. Sama lugu käib ka kõigi suurepäraste värbajate kohta, kes on välja toodud. Kui eile olite te oma nomineerijatele silma jäänud, siis täna saab avalikkus laiemalt teadlikuks, kes on Eesti tegijamad, uuendusmeelsemad ja tulemuslikumad värbajad.”

Karla Oder CV-Onlinest lisab: ’’Kõik auhinnatud värbamisturunduse lahendused on suureks eeskujuks ja inspiratsiooniks ka teistele. Selle aasta võitjate tase oli niivõrd kõrge, et nii mõnigi ettevõte või organisatsioon pistis taskusse võidu mitmes kategoorias. Usun, et kõigil on antud kampaaniatest midagi õppida ning enda ettevõttesse üle kanda.’’

Aasta värbamisteod ja aasta värbaja valis välja žürii koosseisus: Tiina Hiob (TLÜ Balti filmi, meedia ja kunstide instituudi reklaamiteooria ja reklaamipsühholoogia lektor, reklaami ja suhtekorralduse õppekava kuraator), Anneli Aab (Work in Estonia juht (EAS)), Mailis Neppo (PARE), Maris Viires (Helmes HR Head, Talent Acquisition and Employer Branding Area Lead), Kairi Kreek (Politsei- ja Piirivalveamet, turundusspetsialist), Helo Tamme (Eesti Personalijuhtide LinkedIn grupi looja ja eestvedaja ning värbamisblogi “Mis muudab töökuulutuse atraktiivseks” autor) ning Karla Oder (CV-Online (CV.ee) turundusjuht).

Üritust korraldasid juba neljandat aastat tööandja brändingu agentuur Instar ja  CV-Online. Sel aastal laekus konkursile rekordilised 41 värbamisturundusteo ja 47 aasta värbaja nominatsiooni. Eelmise aasta konkursi parimaks tunnistati Politsei- ja Piirivalveamet, teise koha saavutas Tele2 Eesti. Eelmise aasta parim värbaja oli SMIT’i värbaja Kristel Kraag.

Instar on tööandja brändingu agentuur, mis tegeleb 2007. aastast  tööandja brändingu täisteenuse pakkumisega, tööandja maine uuringute läbiviimisega ja annab välja Eesti Atraktiivseima tööandja aumärki. Instar EBC Eesti esindaja Euroopa tööandja brändingu assotsiatsioonis.

Lisainfo:

Kersti Vannas, Instar EBC tegevjuht

 +372 5296166

kersti.vannas@instar.ee

Foto: Robert Markus Liiv