Sel kevadel juba 11. korda toimunud Instari atraktiivsete tööandjate uuringu vastuste kogumise periood on lõppenud. Tööootuste uuringule vastas kokku ligi 5500 inimest!
Vastused on käes ja peagi saame teada, kas ja kuidas on kriisiaeg mõjutanud inimeste ootuseid tööandjatele. Millised tegurid on muutunud olulisemaks ja millised vähem olulisemaks ja seda kõike ikka selleks, et tööandjad oskaksid pakkuda selliseid väärtusi ja kompensatsioonipakette, mis ka töötajatele ja tööotsijatele tegelikult korda lähevad.
Ees on kibekiire periood, sest tulemused avaldame juba 11. septembril Eesti tööandja brändingu aasta tipp-sündmusel ehk Atraktiivsete Tööandjate Päeval.
Selleks, et olla tööandja brändingus ja töötajate leidmisel edukas, peab tegevusi planeerima ja tulemusi mõõtma. Lihtsalt kõhutundel kaugele ei jõua. Meie uuring annab teie organisatsioonile sisendi, mille alusel kaardistada nii hetkeolukord, hinnata juba tehtud tegevuste tulemuslikkust ning planeerida tulevikku. Kui soovite olla ise oma sihtrühmade ekspert, siis telli kindlasti meie uuring.
Vaata uuringu pakkumise kohta lähemalt siit.
Lisainfo anneli.villenthal@instar.ee