Värbamisturunduse auhinna 2020 teine koht – Tigran@Super Skypark!

Super Skyparki kampaania

Värbamisturundusteo auhinnaline teine koht kuulus Super Skyparki kampaaniale Tigran@Skypark. 

Probleem, eesmärgid
Seoses batuudikeskuse jõulise laienemisega oli ettevõttel lühikese ajaga tarvis leida ligi 100 uut töötajat. Probleemiks oli ka kampaania ajastamine, kuna uue batuudipargi täpne valmimisaeg ei olnud kindel. Kuidas värvata 100 inimest asutusse mida veel olemas ei ole ja mille kontseptsioonile pole sarnast ka lähiriikides? Kuidas koguda potentsiaalsete töötajate andmebaas, kui avamistähtajad nihkuvad mitu kuud? Sihtrühmana määratleti noori, kes oskavad töö juures hinnata paindlikkust, aga ka mängulisust. Kuidas mõjuda coolina ja panna noored huvituma ametikohtadest, mis esmamuljena ei kõla atraktiivselt – nagu koristamine ja laste järele vaatamine. Kuidas tekitada soovitusturundust, kui sa veel kellelegi pole palka maksnud?

Tegevused 
Skypark oli sihtrühmana kaardistanud noored ning seetõttu oli oluline leida maskott, kelle stiil suudaks kõnetada nooremat tööotsijat. Muretu hoiaku ja iroonilise huumoriga räppar Tigran sobis selle sõnumi jaoks kõige paremini. Teine oluline komponent oli Skyparki hea vaade. Kampaania keskmes oli meeleolukas video, mis filmitigi valmiva Skyparki hea vaatega katusel koos Tigraniga ning mis kutsus vabas vormis üles noori erinevatele ametikohtadele kandideerima. Tähtis samm oli ka ametinimetuste loov mugandamine isuäratavamateks, et kõnetada inimest, kes on huvitatud mängulisest töökeskkonnast. Muuhulgas leidus ametite hulgas näiteks “batuudikunn” ning “sünnipäevade pidaja”. Videot jagati Youtube’is ja Facebookis. Loodi noortepärane toetav visuaal. Üldise tähelepanu äratamiseks paigutati kampaania käigus Ülemiste Keskuse katusele vaateratas. Visuaalid loodi koostöös loovagentuuri Optimist Group-iga.

Tulemused
VTA zürii pidas Tigraniga tehtud eriliseks näiteks selle kohta, kuidas on organisatsioonis mitte töötavat influencerit siiski võimalik turunduses väga edukalt kasutada. Zürii andis eestvedamisele plusspunktid huumori eest. Super Skyparki turundusjuht Tarvo Sarmet sõnas, et tähtis on mõista nii organisatsiooni kui ka inimest, keda otsitakse: mis on otsitava käivitavad päästikud ning kuidas temani jõuda. Aasta lõpuks oli video Youtube’is 60 000 vaatamist ja Facebookis 26 000. Hetkel töötab Skyparkis 111 inimest, kampaania kaudu leiti 79 uut töötajat. Kampaania maksumus (tootmine ja levitamine) oli 3500 eurot. 

Tarvo soovitus teistele: 
“Värbamiskampaania puhul on oluline mitte püüda organisatsiooni liigselt ilustada või paremana näidata, vaid pigem olla maksimaalselt aus ning võib-olla isegi eneseirooniline, sest see on see mis lõpuks võlub,”


Instar EBC eesmärk on aidata ettevõtetel olla atraktiivsed tööandjad, kes omavad motiveeritud, pühendunud ja lojaalseid töötajaid. Viime läbi uuringuid, pakume konsultatsioone ja aitame organiseerida kampaaniaid, mille eesmärk on kasvatada tugevaid tööandja brände. Pakume lähtuvalt kliendi soovidest ja vajadustest erinevaid tööandja brändingu teenuseid.

Võta meiega ühendust ja leiame sulle parima lahenduse! Johanna.odes@instar.ee