Täna, 16. märtsil autasustati 2022. aasta parimaid värbamisturundustegusid ja kõige edukamat värbajat konkursil Värbamisturundusauhinnad KICKOFF 2023.
Tänavusele konkursile esitati rekordarv nominatsioone – 91 värbamisturunduse ja tööandja brändingu tegu ning 36 aasta värbaja nominatsiooni.
Personali ja turunduse valdkonna ekspertidest koosneva žürii hinnangul oli 2022. aasta parim värbamisturundustegu Breakwater Technology tööandja brändi juhtimine.
Breakwater Technology personalijuht Kristina Sisin: “Tööandja brändi loomine, arendamine ja elus hoidmine on maraton. Breakwateri edu võtmeks on strateegilise plaani järgi töötamine, meeskonnatöö ja tugev onboardingu protsess.’’
Silmapaistvaimaks värbajaks valiti Apollo grupi värbamisspetsialist Kristin Annask. Värske aasta värbaja tiitli omanik kirjeldab tunnustust järgmiselt: “Olen ääretult tänulik selle tiitli eest. Mul polnud aimugi, et mind nomineeriti ja ei osanud arvatagi, et saan sellise tunnustuse osaliseks. Töökus ja südamega asjade tegemine on end ära tasunud.”
Värbamisturundusauhindu antakse välja kokku 14 kategoorias, millele lisaks antakse välja kategooriateülene Grand Prix Kuldne Kala ja teine koht Hõbedane Kala.
Värbamisturundusteo Hõbekala võitis Bolt enda järjepidevate tööandja brändingu tegevuste eest.
Värbamisturundusauhindade kategooriate võitjad:
- Kandidaadikogemus – SA Noored Kooli – Noored Kooli kandideerimisprotsess
- Töötajakogemus – Helmes – People first kultuuri loomine ja hoidmine organisatsioonis
- Loovidee innovatsioon – Nortal – Arendajatele ja testijatele suunatud värbamiskampaania (loovagentuur Optimist)
- Järelkasvu tegevused – BENU apteegid – BENU apteekide järelkasv ja koostöö Tartu Ülikooliga
- Mitmekesisus ja kaasamine – GPV Estonia – GPV Estonia mitmekesisus ja kaasamine
- Tööandja saadikud sh. töötaja soovitus, pühendumus, oma töötajad – Fujitsu Estonia – Julged ja aktiivsed brändisaadikud Fujitsu Estonias
- Üritused ja sündmused – Viru vangla – Vabadusevalvuri jooks ja elamuspäev
- Veebileht – Hurtigruten Estonia – Karjäärileht Hurtigruten Estonia
- Video – Bolt – Vanaema videod
- Töökuulutus – Sanomar Kinnisvarahooldus – Niitjate tööpakkumine
- Digikampaania nt. sotsiaalmeedia kampaania – Swedbank – Regioonide kampaania sotsiaalmeedias “Tee karjääri kodukohast lahkumata”
- Integreeritud kampaania – Circle K Eesti – Kevadine värbamiskampaania al. märts 2022
- Tööandja brändi terviklahendus – HANZA Mechanics Tartu – Tööandja brändi terviklahendus
- Tööandja brändi juhtimine – Breakwater Technology – Tööandja brändi juhtimine 2022
Grand Prix Kuldne Kala – Breakwater Technology
Hõbedane Kala – Bolt
Konkursi korraldaja ja Instari tegevjuht Kersti Vannas kommenteeris: “Tänavuste võitjate näol näeme, et kõige paremaid tulemusi toob strateegiline ja süsteemne tegutsemine. Konkursil esinenud ja võidutsenud organisatsioone oli paljudest erinevatest valdkondadest, mis näitab, et tööandja turundus ja bränding ei ole enam ammu pelgalt nišiteema, vaid jõudnud laiemalt kõigini. Kuna konkurents on suurenenud, on KICKOFFi üritusel osalemine hädavajalik, et ammutada inspiratsiooni – mida teised teevad, mis on tulemusi toonud ning vahetada kogemusi oma ala spetsialistidega. Meil on hea meel, et saime juba viiendat aastat tuua inimesed kokku ning levitada häid sõnumeid.’’
Konkursi korraldaja Karla Oder CV-Onlinest lisab: “Kickoff värbamisturunduse auhindade konkursi võitjad ja nomineeritud tööd on olnud suureks inspiratsiooniks ja ideede allikaks kõikidele Eesti organisatsioonidele. Ma siiralt loodan, et ka selle aasta konkursi tulemusena saavad häid mõtteid teisedki tööandjad. Kui konkursi tulemusena implementeeritakse kasvõi üks vägev idee oma värbamisprotsessis, siis on meie töö korda läinud ja missioon täidetud.’’
Aasta värbamisteod ja aasta värbaja valis välja žürii koosseisus:
Anneli Aab (AA Meedialahendused), Helo Tamme (Eesti HR Selts), Kai Saard (Eesti Personalijuhtimise Ühing PARE), Karla Oder (CV-Online/CV.ee), Kersti Vannas (Instar), Liina Kippasto (Lidl; KICKOFF 2022 Grand Prix võitja), Mailis Neppo (Delfi Meedia), Ottomar Tamm (Velvet), Tiina Hiob (TLÜ Balti filmi, meedia ja kunstide instituudi reklaamiteooria ja reklaamipsühholoogia lektor; reklaami ja suhtekorralduse õppekava kuraator).
Üritust korraldasid juba viiendat aastat tööandja brändingu agentuur Instar ja CV-Online (CV.ee).
Lisainfo:
Kersti Vannas, Instar
+372 5296166