Infotehnoloogia sektor avas silmad

1 Min (252 sõna)

Instar agentuuriga liitus oktoobris ka projektijuht Sandra Linde. Huvi tööandja brändingu vastu tekkis tal IT valdkonnas töötades, kus on tööandja brändingul väga oluline ja asendamatu roll. Sandra toob Instari meeskonda kogemused agiilsest personalijuhtimisest, värbamisest ning samuti kommunikatsioonist. Sandra leiab, et IT-sektor andis hea ülevaate tööandja turundamise olulisusest, hoidmaks oma praeguseid ja potentsiaalseid töötajaid.

Instari otsustas Sandra tulla, et aidata tööandjatel veelgi rohkem rõhutada oma erilisust ja atraktiivsust. „Tööturg on kiiresti muutuv maailm ning töötamise tingimused dikteerivad hetkel pigem töötajad, nii praegused kui ka potentsiaalsed. Minu soov ja eesmärk on anda head nõu ja aidata tööandjatel oma kuvandit ning mainet paremini üles ehitada nii väliselt kui ka sisemiselt. Iga muutus on alati hirmutav, mistõttu on minu sihiks julgustada ja abistada tööandjaid muutustega kaasas käima. Nad pakuvad väärtust nii uuele kui ka vanemale põlvkonnale, kuid probleem on tihti sõnumis või selle edastamise kanalis. Selles osas tulemegi Instari meeskonnaga ettevõttele kaljukindlaks toeks.“

Sandra on lõpetanud Tallinna Ülikooli BFMi suhtekorralduse (PR) eriala, millest tuleb ka suur huvi kommunikatsiooni vastu. Ta on end alati pidanud loominguliseks inimeseks, talle meeldib maalida/värvida või meisterdada nipsasjakesi. Vabal ajal meeldib Sandrale rattaga sõita, eriti ilusad kohad on tema meelest Kalaranna, Pirita ning Kakumäe.  Teine suur kirg on tal reisimise vastu, talle meeldib avastada ja näha-tutvuda erinevate inimeste ja kultuuridega.

Instaris tegeleb Sandra olemasolevate ja uute klientide tööandja turunduse projektide elluviimisega. Kui leiate, et teie ettevõtte eduloost on puudu tööandja bränding, siis võtke julgelt ühendust.

Instar on tööandja brändingu agentuur, mis tegeleb 2007. aastast tööandja maine alaste uuringute läbiviimisega ja tööandja brändingu täisteenuste pakkumisega Balti riikides.