Esmakordselt Eestis! Aita välja selgitada 2018. aasta parimad värbamisturunduse teod.

Eesti kõige silmapaistvamad töökuulutused, videod, karjäärilehed selguvad 13. detsembril Värbamisturunduse Aastaauhinnad 2018 (VTA) üritusel. Instar EBC ja CV-Online korraldavad sündmuse, et inspireerida Eesti personalivaldkonna inimesi kastist välja mõtlema. Parimad selgitame välja uuringuga, mis viiakse läbi nii teie kui personalivaldkonna spetsilistide hulgas. Lisaks palume uuringus oma värbamiskogemusi jagada ka tööotsijatel. Eesmärk on kõik tähelepanu äratanud teod kaardistada ning teretulnud on ka oma organisatsiooni silmapaistvad näited.

Värbamisturunduse uuringule saad vastata SIIN.

Selleks, et järgmisel aastal teha värbamist hoopis uues võtmes, vaata, millised kampaaniad said Inglismaal sel aastal kõrgelt hinnatud. Laiendame oma silmaringi ja anname loovuse mootorile kütust, et meie värbamisturunduse kujutlusvõime kaotaks piirid. 1980. aastast on Recruitment Marketing Awards tunnustanud originaalsemaid, professionaalsemaid ja loovamaid värbamisturunduse projekte. RMA-l on 24 erinevat kategooriat, lisaks Grand Prix ehk üldine võitja. Toome välja oma lemmikud ja eristuvad kampaaniad.

Kuidas teha kinnipidamisasutus lahedaks ja atraktiivseks tööandjaks?
Sel aastal oli rambivalguses Inglismaa kinnipidamisasutuse HMPPS’i kampaania, mis pälvis auhindu mitmes kategoorias. Suurimaks tunnustuseks oli Grand Prix auhind.

Projekti eesmärk oli muuta inimeste arvamust sellest, mida tähendab kinnipidamisasutuses (Her Majesty’s Prison and Probation Service) töötamine ja haarata kvalifitseeritud ning üsna väikese sihtrühma (psühholoogid) tähelepanu. Kampaania raames alustati võitlust vanglas töötamise kohta levinud vale arusaama vastu.
Avalikkusele näidati vanglas töötamise telgitaguseid läbi erinevate sketšide ja animatsioonide, mis oleksid justkui pastakaga kritseldatud ja illustreeritud pealkirjadega, mis viitavad võimalikele mõtetele-situatsioonidele.
Küüsi näriva naise pilti kasutati läbivalt terves kampaanias, nii trükireklaamidel, sotsiaalmeedias, erinevates animatsioonides kui ka ürituste bänneritel. Kampaania raames pandi kokku ka väike näitus, kus oli veel 6 sarnast sketši, mis peegeldasid erinevaid emotsioone.
Kolm nädalat peale kampaania algust oli videotel juba üle 25 000 vaatamise, nad suutsid rahva seas tekitada sadu erinevaid diskussioone HMPPS’s töötamise kohta ja nendeni jõudis 516 kandideerimisavaldust. Tänaseks on tööle võetud 26 uut psühholoogi.

Maandumisleht: https://justicejobs.tal.net/vx/candidate/cms/Psychologist%20Recruitment%20-%20Landing%20Page 
Facebook: https://www.facebook.com/psychologycareersinside/ 
YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=6a5AL-QlUrc
Agentuur: Havas People

 

Kuidas teha uue töötaja sisseelamine võimalikult lihtsaks, motiveerivaks ja mugavaks?
Vaata innovaatiliseks pärjatud Rolls-Royce’i uute töötajate on-boarding platvormi.
Rolls-Royce soovis oma uute töötajate vastuvõtmist teha võimalikult julgustavaks, inspireerivaks, kaasaegseks ja uutele väljakutsetele avatuks. Eesmärk oli uute talentide kaasamine, informeerimine ja ettevalmistus eesootavaks põnevaks tööks. Platvorm on personaalne, see annab võimaluse suhelda oma töökaaslaste ja ülemustega ning kogu oluline info parimaks töötaja sisseelamise kogemuseks on seal olemas. Ükskõik kellena või millises riigis parasjagu töötatakse, see kaasab ja teeb suhtlemise ning sisseelamise mugavaks ja kiireks.

Loe lisaks: https://www.cathree.com/case-studies/rolls-royce-onboarding/
Agentuur: CA3 & Eli

 

Kas hooldekodus töötamine tekitab Sinus külmavärinaid ja hirmu?
Vaata, kuidas Audley hooldekodu sellisest kuvandist vabanes ning võitis parima tööandja brändingu eest auhinna

Tööandja brändi eesmärgiks oli efektiivse värbamisstrateegia loomine, millele tugines kaasahaarav ja veenev tööandja bränd ettevõtte töötajaskonna kasvatamiseks.
Audley hooldekodu eristub oma konkurentidest esmaklassilise teenindusega. Tööandja brändi tõelise sisendi saamiseks kaasas agentuur selle valdkonna inimesi igalt positsioonilt. Sisend aitas koostada unikaalse väärtuspakkumise ja lubaduse: „Me kasutame teie oskusi, kirge ja empaatiat, et täiustada inimeste elusid. Me kasvame ja areneme koos ning muudame inimeste nägemust pensionile jäämisest.“

Väärtuspakkumisest sai nende igapäevane käitumismuster. Tööandja brändil oli mõju kõigele, alates sobivate kandidaatide leidmisest kuni töötajate tunnustamiseni. Projekt oli mahukas, võttes enda vastutusalasse tööandja brändi tööriistad (strateegia, visuaalid jm); uue karjäärilehe; sisemise kommunikatsiooni olemasolevate töötajate motiveerimiseks, koolitamiseks ja kaasamiseks; arenguvestluste ja intervjuude protsessid; uue värbamisstrateegia kandidaadi kogemuse parandamiseks; Audley Online akadeemia loomise töötajate koolitamiseks ning kollektiivi konverentsid ja tunnustamise.

Karjäärileht: https://www.audleyjobs.co.uk/why-audley/
Loe lisaks: https://www.cathree.com/case-studies/audley-employer-brand/
Agentuur: CA3

 

Mida teha, kui soovid värvata sihtrühma, kelle unistuste töökohad on Google, Apple ja Amazon ning Sinu ettevõtte lahedatest IT-projektidest ei ole nad isegi teadlikud?
Vodafone’i atraktiivsuse ja tuntuse suurendamise kampaania IT tudengite seas vääris auhinda.
Vodafone soovis värvata parimaid IT tudengeid, kuid uuringute põhjal oli nende ettevõte ebapopulaarne 16-24-aastaste seas. Projekt oli suur katsumus üsna kogenud agentuurile. Sihtrühmale oli äärmiselt keeruline selgeks teha, et Vodafone on midagi enamat kui mobiilioperaator. Kuigi neil oli palju huvitavaid ja kõrgtehnoloogilisi projekte ette näidata, ei olnud see siiski noorte jaoks piisavalt veenev. Agentuur tegi sihtrühma tarbeks täiesti uue alambrändi, mis neid kõnetaks ja tähelepanu tõmbaks. #BTGC (Beat the Game Changers) oli nagu täiesti uus ja seisis Vodafone’ist eraldi. Sellel olid oma suhtluskanalid, leht ja valik väga ägedaid tehnoloogilisi case study’sid.

Üle 5000 külastaja uuel lehel kuulusid soovitud sihtrühma ehk jälgisid ka teisi tehnoloogia ettevõtete lehti nagu Google, Apple ja Tesla. See polnud kõigest Beat The Game Changers’i kampaania edu, vaid inspiratsiooniks ka teistele tööandja brändingu kampaaniatele, mis vajavad sarnast lähenemist.

Kampaania leht: http://beatthegamechangers.com/
Loe lisaks: http://www.pinksquid.com/portfolio/vodafone-beat-the-game-changers/
Agentuur: Pink Squid

 

Mida sa arvaksid sellest, kui tööandja teeks jõulupeo juba suvel?
Kui see tundub naeruväärse ideena, siis mõtle uuesti. Royal Mail eristus konkurentidest ja korraldas väga erilise jõulukampaania, mida ei olnud võimalik ilma parima välikampaania tiitlita jätta.
Kampaania eesmärk oli meelitada kandideerima piisavalt palju kandidaate, et panna kokku motiveeritud 20 000 pealine jõuluhooaja meeskond, kelle tööks oleks postkontorites pakke sorteerida.
Royal Mail’is tulid jõulud juba augustikuus. Ettevõte pani püsti vabaõhukino, kus näidati töötajatele klassikalisi jõulufilme nagu „Üksinda kodus“ ja „34. tänava jõuluime“. Selline armas ja südantsoojendav kick-off üritus korraldati eesootava töise ja kiire hooaja avamiseks. Samuti oli see osa jõulude lisatööjõu leidmiseks ja meelitamiseks.
Üritus oli kui talve võlumaa – pehmed lumehelbekesed sadasid taevast alla, ümberringi ehitud jõulukuused ja -tulekesed. Töötajatele pakuti kuuma kakaod ja pirukaid, et neis veelgi rohkem jõulutunnet tekitada. Üritus korraldati inglaste jõulutraditsioonide kohaselt, mis tekitas neis tugeva meeskonnatunde. Nende ühiseks missiooniks oli kõik pakid jõuludeks kingisaajani toimetada, mistõttu asetati meeskonnatöö väga olulisele kohale.
Kampaania oli edukas, sest eesmärgid ületati – kandideerijaid oli rohkem kui 60 000!

Loe lisaks: https://www.thirtythree.co.uk/uk/work/royal-mail-christmas/
Agentuur: ThirtyThree

Kas Sinu meelest tehti ka Eestis midagi nii ägedat kui need Inglismaa näited?
Aita meil välja selgitada Eesti parimad värbamisturunduse teod 2018. aastal!
Vasta küsimustikule SIIN.

Tööandja bränding on võti töötajaskonna hoidmiseks ja leidmiseks ning sellega tuleb alustada juba täna. Anna kindlasti märku, kui soovid meie spetsialistide meeskonnaga tööandja brändingu osas nõu pidada.

Allikashttps://thermas.co.uk/2018-winners/