Eesti värbamisturundusauhinnad stardivad taas!

Kuulutame välja juba kolmandat aastat toimuva Eesti värbamisturunduse konkursi, et selgitada välja silmapaistvaimad värbamise edulood ning tunnustada kõige uuenduslikumat ja tulemuslikumat värbajat! Eesti säravaim värbaja ja erilised värbamisturundusteod selguvad 11. märtsil KICKOFF 2021 värbamisturundusauhindadel.

13. jaanuarist kuni 13. veebruarini viivad CV-Online Estonia, Instar EBC ja Helo Tamme värbamisblogi “Mis muudab töökuulutuse atraktiivseks“ läbi üle-eestilise konkursi, mille käigus kogutakse 2020. aastal silma jäänud värbamiskampaaniaid, -videoid, uudseid töökuulutusi ja selgitatakse välja kõige tulemuslikum/innovatiivsem värbaja.  

Konkursi nominente hindab erapooletu hindamiskomisjon eesotsas värbamisturunduse ekperdi Helo Tammega: “Viimasel paaril aastal on värbamisturundus muutunud oluliseks märksõnaks personalitöötajate, juhtide kui turundajate töölaual.  Möödunud aasta olukord ja aasta algus annavad paljudele tõuke, et mitmed strateegilised sihid veelgi paremini üle vaadata. Seepärast on praegu parim aeg organisatsioonidel osaleda parimate värbamisturunduse auhindade konkursil – nii saab anda märku oma organisatsiooni tublidest saavutustest ja ammutada inspiratsiooni ka teistest. Võimalus on tunnustada ja esile tõsta Eesti värbajaid, kellele viimane aasta on erialaselt päris palju väljakutseid pakkunud, kuid kes samas on omalt poolt teinud kõik selleks, et pakkuda kandidaatidele parimat kandideerimise kogemust”

“Korraldame konkurssi, sest näeme, et personalivaldkonnas on liialt vähe märkamist ja tunnustamist. Ühe edulugu võib olla mitme edulugu ja olukorras, kus turundus alles lõimub värbamisega kokku, on siin palju üksteiselt õppida. Seepärast on antud üleskutse suunatud nii personalivaldkonnas töötavatele inimestele kui ka turundajatele, kes neid toetavad”, kommenteeris konkursi ja KICKOFF ürituse üks korraldajatest Maris Viires  

Eelmisel aastal pälvisid KICKOFF seminaril tunnustuse kolm värbamisturundustegu ja üks värbaja. Esikoht anti välja Lennuliiklusteeninduse AS-le lennujuhi tervikliku värbamiskampaania eest, teise koha pälvis Skyparki nutika ja julge värbamisvideo eest, milles astus üles tunnustatud artist Tigran ning kolmas koht läks G4S-le lennundusjulgestajate mängustatud värbamiskampaaniale. Aasta värbajaks valiti 2020 aastal Kaitseministeeriumi personalijuht Mailis Neppo.

Teema olulisuse võttis kokku tööandja brändingu agentuuri Instar tegevjuht Kersti Vannas: “Seni on tööjõudu olnud alati piisavalt ja võideldud on ressursside nagu tarbijad, kapital ja muu nimel. Paljudel ettevõtetel poleks vajalikku määra toote-teenuse tarbijaid, kui nad ei tegeleks tarbijate kõnetamisega läbi toote-teenuse turunduse. On aeg võtta ka tööjõu planeerimisel kasutusele süsteemsem ja uuendusmeelsem lähenemine  – turundada organisatsiooni tööandjana, et tagada organisatsiooni jätkusuutlikkus tööjõu osas. Värbamisturunduse ja tööandja brändi loomise valdkond on suhteliselt uus. Seda olulisem on jagada ja tunnustada Eesti organisatsioonide parimaid edulugusid, et inspireerida teisi ning näidata ka skeptikutele, et uudne lähenemine tasub ka rahaliselt ära.”

Aasta värbamisturundustegu nomineeri SIIT.
Aasta värbaja nomineeri SIIT.

Et konkursi kulul silma peal hoida ja eelmise aasta võitjatega tutvuda, klõpsa SIIA. Kui soovid konkursi lõppüritusest, kus jagame nii värbamisauhinnad kui mitmeid inspireerivaid värbamislugusid, osa võtta, anna oma huvist märku SIIN.

Instar on tööandja brändingu agentuur, mis tegeleb 2007. aastast tööandja brändingu täisteenuse pakkumisega, tööandja maine uuringute läbiviimisega ja annab välja Eesti Atraktiivseima tööandja aumärki.

Soovi korral küsi lisa Instari tegevjuhilt Kersti Vannaselt, +372 5296166, kersti.vannas@instar.ee.