Andrea Maidla: mugavustsoonist välja, aga plaaniga

2 Min (375 sõna)
Instar, meeskond, tööandja bränding, tööandjabränding,

Mai alguses liitus Instari tiimiga tööandja brändingu projektijuht Andrea Maidla, kes hakkab juhtima meie tööandja brändingu strateegia loomise ja elluviimise projekte, aidates seeläbi ettevõtetel olla atraktiivsemad tööandjad.

Mina olen Andrea ning liitusin Instariga mai alguses. Põhjuseid liitumiseks oli palju, kuid eriti kõnetas mind Instari missioon ning tiim, kellega koos seda ellu viia.

Nagu igas elu valdkonnas, on siingi minu jaoks edasiviivaks jõuks selge missiooni olemasolek. Instaris on selleks aktraktiivsete ja omanäoliste tööandja brändide loomine.

See on eesmärk, millele soovin enda panuse anda nii end uues valdkonnas proovile pannes kui ka olemasolevaid oskusi töösse rakendades.

Olen oma taustalt turundusspetsialist, kes on töötanud elustiilibrändidega, vedades eest nende üritusi, mõjuisikute ja brändisaadikute koostöid ning sotsiaalmeedia turundust.

Samuti olen töötanud sotsiaalmeedia projektijuhi ja kliendihaldurina, aidates klientidel enda sõnumeid ning teenuseid paremini sotsiaalmeedias presenteerida.

Tee tööandja brändinguni

Olles õppinud reklaami ning imagoloogiat, on mind alati huvitanud, kas ja mis peitub pealispinna taga. Kas reklaami abil on toode, teenus, isik või ettevõte suudetud suureks puhuda, kuigi tollel erilist suur väärtust ei ole või on pakutav tõesti vajalik, oluline või kasulik. 

Samuti ka tööandjatega — kas nende juures saab korda viia tõepoolest suuri ja vajalikke tegusid või on see vaid ilus fassaad.

Minu hinnangul ongi töötajate kogemused ettevõttele parimad orgaanilised turundusvõimalused.

Sotsiaalmeedia valdkonnas tegutsedes nägin, kui hästi toimib inimeste kui tööandja saadikute majast välja näitamine. Sealt tekkis ka tõmme tööandja brändingu kui strateegilise kontseptsiooni vastu.

Muutustega sõbraks

Pean suurimaks arenguvõimaluseks just mugavustsoonist välja astumist. Seda nii isiklikus plaanis kui ka tööandja brändingus. Vaid pidevas arengus olemine kutsub esile muutusi ning viib edasi, kasvõi päev-päeva ning samm-sammu haaval.

Kuidas eristuda ning saada ja hoida enda tiimis erilisi inimesi, kui teed midagi, mida teevad kõik või muutustega kaasas ei käi?

Töömaastikul on juba ammu räägitud kaugtöö mõistest ja fenomenist. Leian, et koroonapandeemia pani sellele uue käigu sisse. Mul on hea meel, et Instar võimaldab paindlikku kaugtöö tegemist, samas tegemata järeleandmisi tiimitunde säilitamise või tehtava töö kvaliteedi osas.

Kusjuures, minu sisseelamine Instaris leiabki aset Tallinna kontorilaua asemel hoopis Portugalis asuvas Airbnbs ning olen selle usalduse eest väga tänulik!

Linkedin: Andrea Maidla

Instar on tööandja brändingu agentuur, mis tegeleb 2007. aastast tööandja maine alaste uuringute läbiviimisega ja tööandja brändingu täisteenuste pakkumisega Balti riikides. Instar on üle-euroopalise tööandja brändinguga tegelevate agentuuride EAEBA liige. Meie meeskond laieneb ja otsime oma tiimi säravaid inimesi. Kui tunned, et valdkond on sinu jaoks, kirjuta meile info@instar.ee.