Andrea Maidla: mugavustsoonist välja, aga plaaniga

3 Min (659 sõna)
Instar, meeskond, tööandja bränding, tööandjabränding,

Mai alguses liitus Instari tiimiga tööandja brändingu projektijuht Andrea Maidla, kes näeb suurimaks arenguvõimaluseks mugavustsoonist välja astumist.

Andrea hakkab juhtima meie tööandja brändingu strateegia loomise ja elluviimise projekte, aidates seeläbi ettevõtetel olla atraktiivsemad tööandjad ning töötajatel suurendada võimalusi tööõnne leidmiseks.

Mina olen Andrea ning liitusin Instariga mai alguses. Põhjuseid liitumiseks oli palju, kuid eriti kõnetas mind Instari missioon ning tiim, kellega koos seda ellu viia.

Selge missioon on kõige alus

Nagu igas elu valdkonnas, on siingi minu jaoks edasiviivaks jõuks selge missiooni olemasolek. Instaris on selleks aktraktiivsete ja omanäoliste tööandja brändide loomine.

See on eesmärk, millele soovin enda panuse anda nii end uues valdkonnas proovile pannes kui ka olemasolevaid oskusi töösse rakendades.

Olen oma taustalt turundusspetsialist, kes on töötanud elustiilibrändidega, vedades eest nende üritusi, mõjuisikute ja brändisaadikute koostöid ning sotsiaalmeedia turundust.

Samuti olen töötanud projektijuhi ja kliendihaldurina, aidates klientidel enda sõnumeid ning teenuseid paremini sotsiaalmeedias presenteerida.

Tegutsen alati selle nimel, et kõik osapooled oleksid rahul ning saaksid koostööst maksimaalselt kasu ning boonuseks häid emotsioone. Aitan alati suurima heameelega.

Tee tööandja brändinguni

Olles õppinud reklaami ning imagoloogiat, on mind alati huvitanud, kas ja mis peitub pealispinna taga. Kas reklaami abil on toode, teenus, isik või ettevõte suudetud suureks puhuda, kuigi tollel erilist suur väärtust ei ole või on pakutav tõesti vajalik, oluline või kasulik. 

Samuti ka tööandjatega — kas nende juures saab korda viia tõepoolest suuri ja vajalikke tegusid või on see vaid ilus fassaad.

Inimestel on aga omad põhimõtted ja tõekspidamised, mida nii lihtsalt muuta ei saa. Kõik algab sisemusest, mis, kui kõik on tasakaalus, varem või hiljem omakorda kiirgab väljapoole.

Seega ongi minu hinnangul töötajate kogemused ettevõttele parimad orgaanilised turundusvõimalused. Tehes õnnelikuks oma enda inimesi, saab seeläbi teha õnnelikuks ka ettevõtte kliente ja koostööpartnereid.

Sotsiaalmeedia valdkonnas tegutsedes nägin, kui hästi toimib inimeste kui tööandja saadikute majast välja näitamine. Sealt tekkis ka tõmme tööandja brändingu kui strateegilise kontseptsiooni vastu. Kus ja kellelt oleks veel parem õppida kui mitte peatselt 15 aastat tegutsenud tööandja brändingu eksperdilt — Instarilt ja Kersti Vannaselt.

Muutustega sõbraks

Pean suurimaks arenguvõimaluseks just mugavustsoonist välja astumist. Seda nii isiklikus plaanis kui ka tööandja brändingus. Vaid pidevas arengus olemine kutsub esile muutusi ning viib edasi, kasvõi päev-päeva ning samm-sammu haaval.

Kuidas eristuda ning saada ja hoida enda tiimis erilisi inimesi, kui teed midagi, mida teevad kõik või muutustega kaasas ei käi?

Töömaastikul on juba ammu räägitud kaugtöö mõistest ja fenomenist. Leian, et koroonapandeemia pani sellele uue käigu sisse. Varasemast veelgi enam lähevad ka mulle korda märksõnad nagu vabadus ning sellega kaasnev vastutus, töö-ja eraelu ühendamine ning reaalne panus, mida oma tööga anda.

Mul on hea meel, et Instar jagab samu väärtusi ning käib ajaga kaasas, näiteks võimaldades paindlikku kaugtöö tegemist, samas tegemata järeleandmisi tiimitunde säilitamise või tehtava töö kvaliteedi osas.

Kusjuures, minu sisseelamine Instaris leiabki aset Tallinna kontorilaua asemel hoopis Portugalis asuvas Airbnbs ning olen selle usalduse eest väga tänulik.

Plaanid ja võimalused

Naudin väga uute paikade ja valdkondade avastamist. Küll aga pole ma kunagi olnud süstik, kes pea ees tundmatusse sööstab.

Tunnen, et nagu kõik siin elus, peab siingi olema tasakaal. Seega nimetan end seiklejaks, kellel on alati mingi plaan. Kasvõi juba puhtalt jätkusuutlikkuse tõttu. 

Äge on mõni aeg tolle süstikuna ringi tiirutada, aga ilma lõppeesmärgita võid hoopiski avastada end ringiga tagasi tulemast, kütusepaak tühi.

Instaris on põhimõte mitte teha asju vaid kõhutunde pealt, vaid tugineda konkreetsetele andmetele.

Minu tööeetika juures on sama paralleel. Olen organiseeritud inimene, kellele meeldib hoida konkreetset joont. Samas nähes või tundes, et midagi saab teistmoodi ja seeläbi paremini, ei pane ma sellele kunagi kätt ette, vaid võtan seda kui võimalust.

Foto: Kaugtöötamise võlud – tööpäeva lõpetuseks päikeseloojangu matk 1813 m kõrgusel // erakogu

Minu vaba aeg möödub enamasti ikka reisides.

Lisaks arendame abikaasaga reisirakendust Plaan, et pakkuda võimalust avastamise osakaalu suurendada, vähendades plaanide tegemisele kuluvat aega.

Kuna olen suur loomasõber, panustan ka vabatahtlikuna loomakaitse organisatsioonis Nähtamatud Loomad turunduse ja sotsiaalmeedia tiimis.

Linkedin: Andrea Maidla

Instar on tööandja brändingu agentuur, mis tegeleb 2007. aastast tööandja maine alaste uuringute läbiviimisega ja tööandja brändingu täisteenuste pakkumisega Balti riikides. Instar on üle-euroopalise tööandjabrändinguga tegelevate agentuuride EAEBA liige. Meie meeskond laieneb ja otsime oma tiimi säravaid inimesi. Kui tunned, et valdkond on sinu jaoks, kirjuta meile info@instar.ee.