Kuidas tehakse tööandja brändingut Alpides?

1 Min (145 sõna)

Kui arvasid, et Brett Minchingtoni masterclass ei saa enam põnevamaks minna, siis eksisid! 14. novembril Kultuurikatlas toimuvale tööandja brändingu konverentsile lendab otse Šveitsi Alpidest kohale Felix Kolodzinski. Ta on valdkonna praktik, kes täiendab konverentsi peaesinejat Brett Minchingtoni näidetega reaalsest elust.

Felix Kolodzinski on Accenture’i tööandja brändingu juht (Šveits). Enne brändinguga tegelemist töötas ta Accenture’is värbamise strateegina. Tänaseks on temast saanud sertifitseeritud tööandja brändingu juht (Employer Branding College). Felix toob meieni konverentsi teoreetilise osa kõrvale praktilisi näiteid, kuidas juhtida tööandja brändingu projekti edukalt ja jätkusuutlikult.

Mis ettevõte on Accenture? Nad on täielikult pühendunud innovatsioonile! Iga Accenture’i praktika on tee transformeerumiseks, pakkudes erinevaid viise innovatsiooni kinnistamiseks ja selle laiendamiseks kogu organisatsioonile. Valdkonna teadmised, tehniline ekspertiis, innovatsioonikultuur –  Accenture koondab need kokku, et aidata klientidel oma väärtust kasvatada ja edukalt areneda.

Kui Sul ei ole veel aasta suursündmusele piletit, siis kiirusta!
Viimased 20 piletit on veel saadaval. Lisainfo ja piletid: https://instar.ee/brettminchington/