Tööandja bränding: miks see on iga ettevõtte jaoks oluline?

10. mai 2024 oli suurepärane päev EBS-s (Estonian Business School) Executive MBA grupile, kuna Kersti Vannas jagas oma teadmisi tööandja brändingu teemal!

Juba kuus aastat järjest on meil rõõm olnud igal aastal jagada tööandja brändingu valdkonna teadmisi EBS´i tudengitega olgu nendeks personali- või tippjuhid.

Tööandja bränding puudutab kõiki ettevõtteid, olenemata nende suurusest, sest see aitab tagada pikas perspektiivis organisatsiooni konkurentsivõime.

Seekordne teema oli „Tööandja bränding – mis ja miks?“, mille käigus puudutati järgmisi punkte:

  • Tööandja bränding ei ole ainult suurte ettevõtete pärusmaa. Väikesed ettevõtted vajavad tugevat brändi samamoodi, eriti kui nad tahavad hoida oma parimaid talente.
  • Teie töötajad on ettevõtte parimad saadikud. Oluline on luua neile positiivne töökeskkond, kus nad tunnevad end hinnatuna ja kaasatuna.
  • Teie sõnum peab atraktiivne, eristuv ja tegelikkusele vastav. Tööandja väärtuspakkumine on tööandja brändi tuum ja see peab tuginema tegelikule töötajakogemusele.
  • Uue töötaja leidmine ja värbamine võib maksta ettevõttele mitu kuupalka. Seega on investeering tööandja brändingusse tulus investeering.
  • Ärge alahinnake koostööd koolidega ja noorte tööle võtmist. Nad on teie tulevik!

Tänud meie poolt kõigile osalejatele – teil olid suurepärased küsimused  ning mõtted!

Suur tänu EBS´le ja Katrin Ruubenile kutsumast ning ootame huviga järgmist EBSi üritust!

Kuidas tööandja brändingut rakendada parimal moel?

Instar aitab teil luua tugeva tööandja brändi, mis aitab teil meelitada ja hoida parimaid talente. Pakume laia valikut teenuseid, tööandja  brändi saadiku programmidest, uuringutest  kuni sihtotsinguni (Instar Talent).

Võtke meiega ühendust juba täna, et saada lisateavet selle kohta, kuidas Teie tööandja muuta nii olemasolevate kui tulevaste talentide magnetiks!

#EBS #tööandjabränding #karjäär #inimestejuhtimine #Instar