Tänu teatriõpingutele teab Tõnu kuidas jääda kommunikatsioonitöös iseendaks

2 Min (317 sõna)

Minu nimi on Tõnu Tamm, olen sel suvel Instaris kommunikatsiooniassistendi praktikal. Õpin Tartu Ülikoolis ajakirjanduse ja kommunikatsiooni eriala teisel kursusel. Instari puhul köitis mind selle haruldane suund – tööandja bränding. Ma ei olnud sellest suunast varem kuulnud, ning seetõttu tundus eriliselt põnev sellest rohkem aimu saada ning oma õpitud teadmisi just sel omapärasel alal proovile panna.

Gümnaasiumis õppisin teatriklassis, mis on andnud mulle julguse esineda, oma arvamust avalda, teksti mõista ja analüüsida ning selle mõtet edasi anda. Lisaks olen küllaltki loominguline, seda ilmestavad minu kooliaegsed võidud nii kirjutamise-, filmi kui ka moealal. 

Pärast gümnaasiumi olen töötanud mitmes erinevas valdkonnas, kus olen saanud rakendada oma tugevaid külgi ning omandanud neid teadmisi, mille kohta enne täielikku selgust ei olnud. Näiteks olen olnud kruiisilaeval noortejuht ning teisel pool maakera oliivikasvanduses traktorist. Uued väljakutsed panevad mul silma särama ja enda proovile panek mõnes uues olukorras meeldib mulle väga!

Kommunikatsioonivaldkonnas olen veel väga roheline. Väikesed sammud olen teinud töötades Noortebändi ja Eesti Seksuaaltervise Liidu heaks. Noortebändi kogemus õpetas mulle suhtlemist meediaga, täpsemalt seda, kuidas teha pressiteate tekst atraktiivseks ning tekitada huvi esitatud sisu vastu. Kasuks tuli ka ajakirjanduse õppe esimese kursuse ained, kui oli vaja kiiresti intervjueerida ja sellest lugu kokku kirjutada. Eesti Seksuaaltervise Liidu kampaania oli huvitav seetõttu, et tegemist oli null-eelarvelise projektiga. Õnneks saatis meie projekti edu, sest tänu agarale kommunikatsioonitööle kajastati kampaaniat meedias, kampaania visuaalid trükiti tasuta koolivihikutele reklaamiks ja mis peamine – jõudsime sihtrühmani ja nõustamiskeskuseid hakati tihedamalt külastama.

Kommunikatsioonitöös pean olema valmis samaaegselt töötama nii pesupulbrit tootva ettevõttega kui ka poliitiku valimiskampaania kujundamisega. Kui suhtuda oma töösse kirega ja teha seda säravate silmadega, siis on ükskõik millises olukorras võimalik näha just neid värve, mis parasjagu sütitavad ja annavad jõudu, et kõik tegevused edukalt lõpuni viia. 

Instaris tegelen hetkel Atraktiivste tööandjate päeva korraldamisega, mis toimub sel aastal juba 11. septembril. Kui sul on küsimusi Atraktiivsete tööandjate päeva või tööandja atraktiivsuse kohta, siis kirjuta mulle julgesti tonu.tamm@instar.ee!

Vaata täpsemalt, mis toimub Atraktiivsete tööandjate päeval siit!