Täna, kolmapäeval, 13.11 kohtuvad Eesti Kaubandus-Tööstuskojas personali-, kommunikatsiooni- ja turundusjuhtide ühingute esindajad Austraaliast pärit maailmamainega tööandja brändingu eksperdi Brett Minchingtoniga.
Kohtumisel esindab Eesti Personalijuhtimise Ühingut tegevjuht Kärt Kinnas, Turunduse Liitu Omniva brändi ja ürituste koordinaator Berit Grossberg, Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liitu Kristina Seimann, Kaubandus-Tööstuskoja esindajaks on teenuste direktor Piret Potisepp ning Instari esindab tegevjuht Kersti Vannas.
„Kolme valdkonna kaasamise eesmärk peitub asjaolus, et tulemuslik tööandja bränding toimub vaid nende valdkondade meeskonnatööna“, kommenteeris Instari tegevjuht Kersti Vannas. Brett Michington on öelnud, et tööandja bränding ei toimi ilma juhtide mõistmise, personali-, kommunikatsiooni- ja turundusosakonna koostööta. Kohtumisel vaadatakse teemat läbi kõigi kolme valdkonna nii Eesti, kui ka maailma tasandil.
Brett Minchington on külastamas Eestit seoses 14. novembri tööandja brändingu meistriklassiga Kultuurikatlas. Minchington tunneb alati huvi ka külastatava riigi vastu ning seetõttu soovib ta saada ülevaate ka Eestis toimuvast. Kohtumine toimub ümarlaua vormis. Peamisteks eesmärgiks on arutada ja kuulata, milline on tööandja turunduse hetkeseis eelpool nimetatud kolmes valdkonnas ning saada aimu, kuidas toimib mujal maailmas koostöö ja sünergia kolme põhivaldkonna (personalitöö, kommunikatsiooni ja turunduse) vahel.
„Oleme Instariga koostöös kolm aastat järjest viinud Eesti personalijuhid tutvuma tööandja brändingu parimate praktikatega lähiriikidesse. Väga tänuväärt, et Instar on suutnud nüüd ühe valdkonna vaieldamatu suunanäitaja Eestisse tuua,’’ ütles Piret Potisepp, Eesti Kaubandus-Tööstukoja teenuste direktor.
“Personalijuhi üks mitmetest rollidest on olla turundaja,“selgitas PARE tegevjuht Kärt Kinnas ja lisas: „Brett Minchingtoni tööandja brändingu meistriklass toob Eestisse praktilisi näiteid parimatest praktikatest maailmas, annab selgeid suuniseid, kuidas brändingu strateegia mõjukust kasvatada ning tulemusi mõõta. See inspireerib ja avab uue vaatenurga, kuidas oma töös parem olla,”
„Minu praktikas on parim näide tööandja brändingust NetGroup, kus tippjuht ja personalijuht olid põhilised eestvedajad ja tööandja tegeliku brändingu tegid hoopis töötajad. Mina kui väline konsultant olin abiks vaid töövahendite pakkujana,“ tutvustab EPRA juhatuse liige Aune Past suhtekorralduse auhinna saanud Eesti kogemust.
14. novembril Kultuurikatlas toimuvat rahvusvahelist tööandja turunduse konverentsi korraldab Instar EBC, mis tegeleb 2007. aastast tööandja brändingu täisteenuste pakkumisega, tööandja maine alaste uuringute läbiviimisega ja annab välja Eesti Atraktiivsema Tööandja aumärki.
Lisainfo:
Kersti Vannas
Instar EBC tegevjuht
+372 529 6166
Piret Potisepp
Eesti Kaubandus- ja tööstuskoja Teenuste direktor Piret.Potisepp@koda.ee
+372 604 0092