Password 2024 parimad palad ja mõtted

20. ja 21. märtsil toimus Kultuurikatlas Eesti suurim ja vanim turunduskonverents Password 2024, kus seekord oli keskseks teemaks bränd ja bränding. 

Kahel konverentsipäeval sai tutvuda põnevate brändi puudutavate teemadega. Instar võttis samuti konverentsist aktiivselt osa. Olime kohal oma boksiga, kus jagasime infot tööandja brändingu kohta ja osalejad said osaleda ka loteriis. Instari tegevjuht Kersti Vannas esines ettekandega “Tööandja bränding kui osa ettevõtte üldisest brändingust. Kuidas saavutada sünergiat brändingus?” 

Huvitavaid teemasid jagus veel ning toome välja meie jaoks Passwordi parimad palad ja mõtted.

Muuda ambitsiooni, kuid hoia väärtusi! 

Lego endine tippjuht Christian Majgaard jättis kõlama sõnumi, et hea ja kestliku brändingu saladus peitub organisatsiooni väärtustes, mida tuleb ajas hoida. Seevastu võib muuta organisatsiooni ambitsiooni. Hea näitena tõi ta autosid tootva ettevõtte BMW, mis hoiab oma kindlalt disainistiili ka uutes elektriautodes.

Koos loome atraktiivse töökoha. 

Swedbanki turundusjuht Arno Pae märkis oma esitluses atraktiivse töökoha olulisust, kus kultuur on rajatud kaasatusele ja vastutuse võtmisele. Swedbanki jaoks on ühendav värv oranž. Suure töötajate arvu tõttu oli neile väga suur samm luua kõikidele töötajatele silmapaistvad oranžid pusad. 

Arenda praktikantide kultuuri.

Erinevaid lõbusaid ja loovaid praktikalahendusi jagas Rootsi loovagentuuri Snask asutaja Freddie Öst. Näiteks on Snaskil oma praktikantide ajakiri. Lisaks utsitavad nad oma praktikante tegema endale vabalt valitud tätoveeringu. Sellised lisaväärtused teevad praktikakogemuse palju meeldejäävamaks! Eriti laheda loo rääkis Freddie, kui ta selgitas, kuidas nad mängisid oma uuele praktikandile vingerpussi, et nad lähevad kolleegile lennujaama vastu, et minna kõik koosviibimisele maamajja. Tegelikult suundus kogu tiim koos Costa Ricale ja see oli üllatus!

Sa ei pea olema järjepidev!

Täiesti uue suuna brändingu edendamisele tõi välja Rootsi toiduainete firma Oatly, mis on täna üks tugevamaid Rootsi brände. Oatly partnersuhete juht Johan Majer ja globaalne sotsiaalmeedia juht Sara Hansson tulid välja üllatava arvamusega, et bränd ei pea olema järjepidevalt sotsiaalmeedias pildis, vaid tõhusam on see, kui ideed on julged ja silmapaistvad. Tee lihtsalt midagi, mida ei ole varem tehtud, sest sellised asjad jäävad inimestele paremini meelde. Näiteks jagas Oatly sotsiaalmeedias lühikest dokumentaali, kuidas üks mees oli sisustanud oma kohviku Oatly taimse joogi kartongidega.

Kokkuvõttes saime Passwordi konverentsilt palju uuenduslikke ja kasulikke brändinguga seotud väljavaateid, mille üle mõtiskleda. Kui Sind huvitab, kuidas hoida oma tööandja brändingut tugeva ja värskena digiajastul, siis kirjuta info@instar.ee ja aitame Sind rõõmuga!

Fotod: Marko Mumm ja Raul Mee