Mari-Liis Tammsaar
Tööandja brändingu konsultant
10.06.2016
Mõned päevad tagasi oli võimalus kohtuda TTÜ aulas Microsoft International’i presidendiga Jean-Philippe Courtois, kes kõneles teemal “Generation Z as Challenger to the Existing Business Models.”
Jean-Philippe Courtois´i põhiline sõnum oli, et maailma juhivad noored. Tänased tudengid on lähiajal töötajad ja miks mitte ka tulevased tööandjad. Nemad on need, kes väga paljuski suunavad tööturgu.
Noorte tehnoloogiakasutus ja soov teha tööd paindlikult sunnivad ettevõtteid, olenemata sektorist, sisemiselt uuenema ja oma seniseid ärimudeleid üle vaatama. Tehnoloogilised lahendused on järjest populaarsemad ja vajalikumad ning seda mitte ainult IT valdkonnas vaid ka kõikides teistes valdkondades.
Noorte kaasamine ja järelkasvu planeerimine algab juba üsna varases staadiumis, kus ettevõtted peavad rõhku panema nii praktikantidele kui noorte talentide leidmisele. Selleks on head võimalused nii praktikaprogrammid kui ka järelkasvu suvelaagrid. Üks näide järelkasvule suunatud noorte programmidest on MACH (The Microsoft Academy for College Hires) kestab kaks aastat ning annab noorele võimaluse osa saada maailmatasemel koolitustest ja juhendamisest. Sotsiaalsema suunitluse poole pealt on hea näide Microsofti algatusel loodud Microsoft YouthSpark, kus on erinevatel noortel võimalus õppida rohkem infotehnoloogia kohta.
Ettevõtted, kes suudavad olla atraktiivsed tööturule suunduvatele noortele, suudavad olla edukad ka tänasel ja homsel tööturul.
Kas oled mõelnud, millised on Sinu organisatsiooni tegevused, et kaasata noori ja olla konkurentsivõimeline tuleviku tööjõu silmis?
Milliseid uudseid tehnoloogilisi lahendusi Sinu organisatsioon kasutab?
Mitu korda oled kasutanud näiteks töökuulutuste mängustamist?
Oleme Instaris valmis toetama Sinu organisatsiooni uute lahedate ja toimivate tehnoloogiliste lahenduste nagu mängustamine, interaktiivsed karjäärilehed ja töökuulutused. Mis sa arvad, kas teeme ära?
Lisainfo:
Mari-Liis
Mari-Liis Tammsaar
+37256648401
Instar EBC – Tööandja brändingu konsultatsioonid
Foto: Egert Kamenik