Mis juhtub päeval pärast homset?

1 Min (195 sõna)
atraktiivne tööandja, tööandja bränding,

Nüüd, kui PARE Personalijuhtimise Aastakonverents “Päev pärast homset” on edukalt selja taga ning muljed ja mõtted veidi settida jõudnud, paneme omalt poolt kirja mõned märksõnad, mis ettekannetest ja diskussioonidest enim meelde jäid:

  • Ole atraktiivne tööandja nii seest kui ka väljast. Parimate töötajate leidmiseks hoolitse ettevõtte kui tööandja atraktiivsuse eest, sest just tööandja bränding kindlustab selle, et sinu ettevõttesse ka tegelikult tööle tulla tahetakse.
  • Noorte värbamisel mõtle sellele, et neile suunatud töökuulutus oleks isiklik ning inspireeriv. Noored ei ole mingid imeloomad, nende tööharjumused (ja ka ootused tööle) on lihtsalt mõnevõrra teistsugused kui eelneval põlvkonnal.
  • Hea juht peab olema särav ja inspireeriv isiksus, visionäär ja mentor oma töökaaslastele.
  • Ärgem kartkem roboteid, ent olgem valmis nende tulekuga kaasnevatest ümberkorraldusteks.
  • Uut töötajat vali eelkõige selle põhjal, kuidas ta olemasoleva meeskonnaga sobib – kõiki muid oskusi saab juba kohapeal arendada.Paindlikkus, paindlikkus ja veelkord paindlikkus. Kaugtöö (distsipliini unustamata).
  • Vaata tulevikku: ole valmis kiirelt otsustama ja muutuma ning sellesse ka emotsionaalselt panustama. Käes on organiseeritud kaose ajastu, kus edukad on need ettevõtted, kes räägivad oma lugu. Meid ootab adhokraatia – ajastu, kus kiire tegutsemine võidutseb teadmiste ees.
  • Hoolitse selle eest, et kõik sinu töötajad ja ka sinaa ise pakuksid klientidele  “vau”-elamust!

 

Triin Jürgens
Projektijuht

24.04.2017