Kui Sind ei ole siin, siis Sind ei ole olemas*

*Kui Sind ei ole oma sihtrühma vaateväljas, siis Sind ei ole olemas.

Eelnevates postitustes oleme palju rääkinud sellest, et oluline ei ole meeldida kõigile, vaid tähtis on olla atraktiivne ja tuntud oma sihtrühmas.

Kuidas aga teada, kas teie sihtrühm soovib teie juures töötada ja veelgi enam, kas te üldse olete nende vaateväljas, kas nad teavad teid tööandjana? Parima vastuse annavad ikka uuringud, kus teie kui tööandja atraktiivsust on hinnatud teie tööturukonkurentide vastu ja sihtrühma poolt.

PS! Atraktiivsuse koht edetabelis on maailmas üks enim kasutatud ja efektiivseim tööandja brändingu mõõdik.

Kui atraktiivne ma siis ikkagi olen?

Aga vaata tasuta järele, kas Sinu ettevõte oli 2018. aastal sihtrühma seas tuntud või kõnnid Sa endiselt tundmatul teel. Atraktiivsuse edetabeleid aastast 2012 näeb tasuta siit (http://www.instar.ee/#survey). Lisaks üldjärjestusele on avalikustatud eraldi edetabelid selliste kitsamate sihtrühmade nagu kutsekoolide, IT tudengite, õigustudengite, majandustudengite, meditsiinitudengite, tehnikatudengite ning humanitaartudengite lõikes.

Instar viib juba 10. aastat järjest läbi Eesti Atraktiivsemate Tööandjate uuringut, kus vastajad hindavad Eesti ettevõtete atraktiivsust tööandjana. Selle põhjal koostatakse igal aastal kaheksas kategoorias atraktiivsete tööandjate paremusjärjestus ja hinnatakse täpsemalt ka sihtrühma ootusi tööandjatele.

Mida teha, kui Sinu organisatsiooni polnud nimekirjas?

Kui Sa ei leidnud enda organisatsiooni varasemate aastate nimekirjast, kuid soovid siiski teada, kus Sa 2019. aastal oma sihtrühma silmis asetsed, võta kiiresti ühendust Ingaga inga.ulm@instar.ee. 2019. aasta uuringule algab vastuste kogumine märtsi 2. pooles, mistõttu anna kindlasti enne 15. märtsi märku oma huvist 2019. aastal hinnatud saada!

Sest, kui Sind pole hinnatavate nimekirjas*, siis ei saa sihtrühmad Sind ka hinnata ja Sul pole info, mille alusel oma värbamise ja tööandja brändingu tegevusi teostada ja hinnata.

Kui Sind ei ole siin, siis Sind ei ole strateegilise mõõdetava tööandja brändingu mõttes Eestis olemas. **

*uuringu hinnatavate organisatsioonide nimekirjas on 300+ Eesti organisatsiooni. Objektiivse hinnangu tagamiseks on igast valdkonnast esindatud vähemalt kolm organisatsiooni, kes on omavahel tööturu konkurendid.

** Tööandja bränding on süsteemne, mõõdetav ja hinnatav lähenemine organisatsiooni konkurentsieelise saavutamiseks.