Juba on traditsiooniks saanud, et ajal, kui suur hulk inimesi puhkab, korraldab Instar suvise ja vabamas vormis Suveseminari. Nii ootasime ka sel aastal töömesilasi, kes veel (või enam) puhkuselainel ei olnud, Suveterrassile koguma nippe, kuidas tööandjana silma paista.
Esmalt saime ülevaate noorte nägemusest, kui Eva Kauponen jagas oma bakalaureusetöö tulemusi ESG (keskkonna-, sotsiaalsete- ja juhtimisstandardite kogum) olulisusest brändikommunikatsioonis IT tudengite seas. Selgus, et paljude ettevõtete karjäärilehed ja töökuulutused ei edasta samu sõnumeid, mistõttu võib potentsiaalse kandidaadi arvamus organisatsioonist vaid üht allikat nähes kardinaalselt erineda. Tööandjad võiksid siit kõrva taha panna, et noored soovivad olla osa suuremast missioonist, mistõttu ootavad nad organisatsiooni väärtuste väljatoomist ning infot, mida tööandja hea töö eest vastu pakub. Samuti loevad noored meelsamini sisu, mis on konkreetne ja visuaalselt selge, seega vähem tekstiblokke ja rohkem täpploendeid.
Superkogenud turundaja Karin Maandi kinnitas mitmetele faktidele ja uuringutele toetudes, et tarbija eelistusi ja sotsiaalmeedia algoritme silmas pidades ilma videota enam edukat turundust ei tee. Inimesed soovivad infot omandada kiirelt, mistõttu on üheminutiline video samas keeles subtiitritega parim viis tähelepanu saamiseks. Ta julgustas kasutama oma telefone ja tegema autentseid videoid, sest kõige paremini mõjub siiras emotsioon. Seminaril osalejad said ka praktilisi nippe mõjusa video loomiseks.
Tavapärasest erinevat tööandja turunduse vaatenurka jagas meiega Karl Vihul ettevõttest FitSphere, kes tõi meieni statistika Eesti inimeste üha kehvemast tervisest. Tema sõnum oli, et pannes inimesed igapäevaselt liikuma, võidab indiviid 10 tervena elatud aastat ning organisatsioon kaasatuma, kasumlikuma ja tervema töötaja. Seega suurem eesmärk silme ette ja sammuvõistlused, aktiivsusminutite kogumised ning jalutuskoosolekud alaku!
Loomulikult ei jäänud osalejad Instari teadmistest ilma. Birgit viis läbi töötoa LinkedInis postitamise mõjust ja inspireeris oma kogemust jagades tegema esimest sammu. Samuti loetles ta lahkelt üles terve portsu postituste ideid, mille seast igaüks midagi huvitavat leiab. Nüüd ei olegi muud, kui tegudele asuda!
Järgmine sarnases formaadis üritus ootab ees juulis 2025.