Hashtagide kasutamine

Saabunud on aeg 11.nda postituse jaoks. 🎉 Selles postituses tuleb juttu #hashtagide kasutamisest. Sellest, millisel platvormil on neid kĂ”ige parem kĂ€iku lasta ja kuidas vĂ”tta #hastagidest viimast 😉. NĂ€itan kuidas #hashtag aitab ettevĂ”ttel lĂ”igata kasu sotsiaalmeediast ilma, et tal seal kasutajagi oleks. Toon vĂ€lja ka mĂ”ne mĂ”tlemiskoha, mis puudutab #tagi kasutamist đŸ€”. Nagu ikka, annab lĂ”puks oma kommentaari teema kohta Instari ekspert đŸ€—. RÔÔmsat lugemist! 😊

Minule, kui aktiivsele sotsiaalmeedia kasutajale on hastagid saanud lahutamatuks osaks internetis 😄. Alles hiljuti tuli mul ette olukord, kus pidin otsima internetist puust kandiku jaoks inspiratsiooni (Ă€rge kĂŒsige miks 😂). Nagu ikka andsid Google pildid mulle umbes miljon vastet, aga tĂ€pselt sellist, nagu mul mĂ”ttes oli, ma sealt kohe ei leidnud. Sestap oli jĂ€rgmine loogiline kĂ€ik minna Instagrami ja toksida otsingusese #woodentray ja koheselt oli palju vĂ€rsket inspiratsiooni jĂ€lle mu silme ees 😍. Inimesed kasutavad sotsiaalmeedias hashtage ka oma postituste lĂŒhikirjeldamiseks ning seal tuleb alatasa vĂ€lja ettevĂ”tete nimesid ja asukohti, millega nad parasjagu seotud on. TĂ€nu sellele tekib hashtagidest ettevĂ”ttele oma #tagi leht ning kui inimesel tekib suurem huvi mingi organisatsiooni vastu, siis sealt saab alatihti kĂ”ige siiramat infot 👍.

Hashtagide kasutamine on osa sotsiaalmeedias figureerimisest. See on lihtne viis, kuidas teha oma ettevĂ”te nĂ€htavamaks ja ĂŒlesleitavamaks. Hashtage korrektselt kasutades on vĂ”imalik ka oma postitusi organiseerida. Lisaks annavad need sulle lihtsa vĂ”imaluse oma jĂ€lgijaskonda tegutsema panna, kutsudes ĂŒles oma ettevĂ”tte #hashtagi kasutama. Nii on kogukonna ĂŒlesehitamine sotsiaalmeedias lausa lust ja lillepidu 🎉. Populaarseid platvorme, kus #tagi kasutada saab, on mitmeid. Facebook, Instagram, Twitter ja LinkedIn on kĂ”ik nende kasutamise teinud vĂ€ga mugavaks. Samas soovitan esialgu jÀÀda Facebooki ja Instagrami juurde, kuna need kaks on Eestis lihtsalt teistest palju populaarsemad 😉.

Kui ettevĂ”ttel on sotsiaalmeedias kasutaja olemas, siis on tal kĂŒllaltki kerge oma hastage juhtida. Selleks on vaja lihtsalt kĂ”ik enda postitused Ă”igete #tagidega Ă€ra mĂ€rkida. Lisaks vĂ”ib panna ka oma töötajad hashtage kasutama, stiilis #tööettevĂ”ttesx. See on hea selleks, et olla lĂ€bipaistvam just inimese jaoks, kes nĂ€eb end kunagi selles ettevĂ”ttes töötamas. Lisaks saab hashtagi ĂŒmber siduda konkreetseid ettevĂ”tte traditsioone ja kombeid, mida on vahva teistele nĂ€idata. Levinud on ka kogukonda kaasavad #hashtagid, mida kasutab nĂ€iteks Tartu Ülikool 💯. Selle haridusasutuse Instagrami kasutaja kutsub inimesi ĂŒles lisama pilte kasutades #tartu ja #unitartu hashtagi. Peaagu igapĂ€ev valivad nad uutest piltidest parima ja postitavad selle ka oma instagrami lehele ĂŒles.

Aeg-ajalt tuleb ette, et mĂ”nel firmal ei ole vĂ”imalik sotsiaalmeedia kontot teha, kas siis emaettevĂ”te kuskil kaugel vĂ€lismaal ei luba vĂ”i on selleks mingi muu pĂ”hjus 😏. Samas sotsiaalmeedias kohalolek on tĂ€napĂ€eval vĂ€ga oluline ning sellest ilma jÀÀda ei taha keegi. Õnneks hashtagid on need, mis seda olukorda leevendavad 😃. EttevĂ”tted, kes sarnase probleemi ees seisavad, rakendavad edukalt tööle oma töötajad. See, et firmal ei ole oma sotsiaalmeedia kontot ei tĂ€henda, et selle töötajad kokkulepitud hashtage kasutada ei vĂ”i. Neid samu #hashtage on vĂ€ga mugav hiljem lisada oma kodulehele ja vĂ€rbamislehele nii, et uued vĂ€rsked postitused on alati nĂ€htaval. Heaks nĂ€iteks on ettevĂ”te Taevas Ogilvy (nĂ€ed siit 🏆). Muidugi hoiatan kohe Ă€ra, et #hashtagide valikul tuleb olla ettevaatlik, kui plaan on siduda see kodulehega. MĂ”istlik on kasutada mingit spetsiifilist sĂ”na. Muidu vĂ”ib juhtuda, et nĂ€iteks Eesti piimatööstus ettevĂ”te Tere mĂ”tleb endale hashtagi #tere_eesti ja varsti ilmuvad sinna alla turistide pildid lennujaamast 😂.

Instari eksperdi Kersti Vannase kommentaar:

“# on ĂŒks kanal oma tulevaste töötajate sihtrĂŒhma kĂ”netamiseks.

Üks olulisi töökoha hoidmistegureid on suurepĂ€rane meeskond. Üks pilt ĂŒtleb rohkem kui 1000 sĂ”na ja nii ka pilt meeskonnast rÀÀgib rohkem kui pikk kirjalik tekst.

Tasuks mĂ”elda korra ka teistpidi. Tööotsija soovib nĂ€ha infot tööandja kohta, kuid kui organisatsioon ei taha/julge oma töötajaid/meeskonda/elu tööjuures nĂ€idata, tekib kĂŒsimus miks? Seega pigem nĂ€idake, millised te tegelikult olete, sest uskuge tööotsijad pole selgeltnĂ€gijad ja nad tĂ”esti ei tea, kui tore tööandja te tegelikult olete, kui te seda ise ei nĂ€ita.

Pluss # on tasuta vĂ”imalus!”

Kui sulle meeldis mida lugesid ja said midagi huvitavat teada, siis jaga seda postitust ka teistega 😊. KĂŒsimuste korral leiad mind Facebook’ist, LinkedIn’ist vĂ”i Instagramist😉. JĂ€rgmine postitus tuleb juba jĂ€rgmisel teisipĂ€eval! Seniks Toredat Augusti algust! ☀