2018. aasta värbamisturunduse parimad näited

Londonis toimuval konkursil RAD Awards  on juba 28 aastat tunnustatud parimaid värbamisturunduse ja -kommunikatsiooni töid. 2018. aasta võitjad (kokku 17 kategoorias) selgusid 25. jaanuaril 2018 toimunud pidulikul galal.

Vaatame lähemalt, millised ettevõtted tööandja brändingu seisukohast kõige põnevamates kategooriates auhindu noppisid:

Parim tööandja bränd: EY
The Future of Work
Koduleht: http://ukcareers.ey.com
Video: https://www.youtube.com/embed/5BKEtruJAEw

Parima tööandja brändi tiitli viis koju EY Suurbritannia üksus, kelle karjäärileht on sihitud väga kindlat tüüpi isiksustele kirjeldades samas ka EY’d kui tööandjat. EY tööandja brändingu video on visuaalselt lööv, stiilne ja intensiivne ning erinevalt paljudest teistest tööandja brändi videotest ei keskendu mitte ettevõtte töötjate lugudele, vaid EY väärtustele ning ajas muutuvale tööle.


Parim gümnaasiumilõpetajatele ja praktikantidele suunatud kampaania: EY

Choose What’s Right For You
Kodulehekülg: http://www.ukcareers.ey.com/schools

EY praktikantide programm on suunatud noortele, kas soovivad otse koolist tööle asuda ja EY-sse praktikale tulla. Noortele suunatud kampaania oli ehe, lihtne ja usutav ning kombineeris nii sotsiaalmeediat kui ka näost-näkku kohtumisi.

 

Parim ülikoolilõpetajatele suunatud kodulehekülg: EY Graduate Careers Website
Kodulehekülg: http://www.ukcareers.ey.com/graduates

EY viis koju veel kolmandagi auhinna: nende kõrgharidusega noortele suunatud
karjääriehekülg on visuaalselt haarav, asjaliku sisuga ning nutiseadmetes mugavalt vaadeldav.

 

 

Parim integreeritud kampaania: Briti Vanglateenistuse juhtide värbamisprogramm

Work of the Year, HMPPS Senior Leadership Scheme
Kodulehekülg: https://www.hmppsleaders.co.uk/
Video: https://www.youtube.com/embed/icKcN2OIt7U

Kampaania eesmärgiks oli leida kolme nädalaga 20 inimest, kes sooviksid osaleda Suurbritannia Vanglateenistuse juhtide arenguprogrammis. Kampaania sõnum oli rõhutatult julge ja aus, kanalitena kasutati sotsiaalmeediat, videot, digimeediat, mobiilireklaame. Kokku saadi selle aja jooksul üle 25 000+ videovaatamise, 6000 kodulehekülastuse ja koguti 516 sooviavaldust. Ühtlasi täitis kampaania veel üht väga olulist lisaeesmärki – muuta inimeste hoiakuid ja meelsust vanglateenistuse suhtes.

 

Parim innovatsioon: Anchor Jobs värbamiskampaania juturobot
Kodulehekülg: www.anchor.org.uk
Video: https://www.youtube.com/embed/M5SUN_a6u0A

Inglismaa suurim eakate hooldekoduteenuseid pakkuv mittetulundusorganisatsioon Anchor soovis saada paremaid kandidaate ning muuta nende kandideerimisprotsess lihtsamaks. Kandidaatide küsimustele vastamiseks kasutati Facebooki juturobotit ehk chatbot’i.
Kampaania oli hästi läbimõeldud, mugav ning nutikas.

 

Parim karjäärileht: National Grid
Be the heart of Energy
Kodulehekülg: http://careers.nationalgrid.com

Karjäärilehel on kasutatud põnevaid disainilahendusi, see on ühtviisi mugavalt vaadeldav nii arvutis kui ka telefonis ning mis peamine – annab edasi National Gridi olemust.
Tasub kindlasti lähemalt uurimist!

 

 

Parim kandidaadi teekonna kogemus: Greater Anglia
Kodulehekülg: https://careers.greateranglia.co.uk/

Eristuv, kaasaegne ning põnev tehniline lahendus, mis samas keskendub just kandidaadi vajadustele. Tõeliselt inspireeriv näide heast karjäärilehest!

 

Parim tehnoloogiline värbamislahendus: Lloyds Banking Group

Virtuaalreaalsuses toimuv kandidaatide hindamine
Kodulehekülg: https://player.vimeo.com/video/236059099

Sellest, kuidas virtuaalreaalsus jt põnevad tehnilised lahendused lähitulevikus värbamisse üha enam kaasatakse, on palju räägitud, nüüd võib vaadata, kuidas see ka tegelikkuses välja näeb.

 

Parim töötajate kaasamise ja tööandja saadiku kampaania: Co-op
Being C-op
Co-Op’i töötajate lood (videotena)

Co-op’i kampaania eesmärk oli jutustada oma töötajate lugusid ning siduda kõiki töötajaid sel moel veelgi rohkem oma brändiga.

 


Parim heliklipp: MI6 luureteenistus

People Specialistis
Kodulehekülg: https://goodwithpeople.uk/human-polygraph/play

Ka ilma visuaalse tulevärgita saab teha nutikat värbamiskampaaniat:
igati väljateenitud auhind läks Suurbritannia luureteenistusele, kes otsisid häid inimesetundjaid kasutades selleks heliklippi, mida kuulates saab märku anda, kui sinu meelest rääkija valetab. Kampaania sisaldad veel kaht mängustatud lahendust: veenimisoskuste ja emotsioonide äratundmistesti.


Parim värbamisvideo: Surrey politsei

Video: https://www.youtube.com/embed/P00i5vxPJww

Video eesmärk oli leida Surrey politseiringkonda uurijaid. Lisaks sellele, et video tutvustas Surrey politseid kui tööandjat, aitas video suurepäraselt kõnetada ka sobiva isikuomadusega kandidaatide.

Kui tunned, et vajaksid abi tööandja brändingu visuaalses kommunikatsioonis, karjäärilehele põneva ja eristuva sisu loomisel või teie ettevõttel polegi veel karjäärilehte, siis võta julgelt meiega ühendust info@instar.ee ning tuleme appi!