Võimsad naisjuhid soovitavad..

2 Min (391 sõna)

Tööandja brändingu eksperdi Brett Minchingtoniga saab kohtuda juba loetud päevade pärast, 14. novembril Kultuurikatlas. Brett Minchington jagab sel konverentsil tööandja brändingu parimate praktikate näiteid üle maailma, seda nii tehnoloogia, sotsiaalmeedia, juhtimise kui ka peamiste tööjõutrendide vaatest.

Brett Minchingtoni konverentsil on kohal personali, turunduse ja kommunikatsiooni valdkonna koorekiht! Küsisin kolmelt silmapaistvalt naisjuhilt, miks ei tohiks Brett Minchingtoni konverentsi mitte mingil juhul maha magada.

„Töökeskkonna heitlikkus, kiired muudatused ja pidev uue õppimine sunnib kõiki tööandjaid pingutama. Vahel on lisaks kasulik näha ennast kõrvalt pilguga. Kui alustasime Kaitseministeeriumi veebi sinameieeesti.ee loomist, siis otsisime parimaid praktikaid, kuidas oma mõtteid võimaliku uue kolleegini viia. Brett Minchingtoni töötuba on kindlasti koht, kust saad uusi nippe. Lisaks on tal tööandja turunduses erakordselt suur ja kogu maailma hõlmav kogemus. Ma usun, et ka 14. november saab olema sisukas, töine ning silmaringi avardav,“ arvab Kaitseministeeriumi personaliosakonna juhataja Mailis Neppo.

“Personalijuhi üks mitmetest rollidest on olla turundaja. Brett Minchingtoni tööandja brändingu meistriklass toob Eestisse praktilisi näiteid parimatest praktikatest maailmas, annab selgeid suuniseid, kuidas brändingu strateegia mõjukust kasvatada ning tulemusi mõõta. See inspireerib ja avab uue vaatenurga, kuidas oma töös parem olla,” selgitab PARE tegevjuht Kärt Kinnas.

Instar EBC OÜ tegevjuhi Kersti Vannase jaoks on see suur au, et Eestisse saabub sellise kaliibriga maailmatasemel esineja nagu on Brett Minchington. “Maailmatasemel eksperdid ja valdkonna loojad ei satu meie väikesesse Eestisse liiga tihti. Seetõttu on ka meie rõõm suurem, et tööandja brändingu vaieldamatu tipp, härra Brett Minchington, oli nõus Austraaliast siia esinema tulema. Brett Minchington on tööandja brändingu valdkonna üks rajajatest, kes omab globaalset vaadet, kuid oskab suurepäraselt seda sobivaks kohandada ka lokaalsel tasemel,” räägib Kersti Vannas.

“Brett Minchington on öelnud et tööandja bränding ei toimi ilma juhtide mõistmise, personali-, turunduse- ja kommunikatsiooniosakonna koostööta. Seega, kui tööandja turunduse teema on Sinus huvi äratanud, siis ei tasu mingi hinna eest seda võimalust käest lasta,” soovitab Kersti Vannas.

Ta lisab: “Carla Harris, üks edukamaid naisjuhte, on öelnud, et organisatsioon oleks tulevikus ka edukas, peab organisatsioon ümber mõtlema oma senise töötajate leidmise ja hoidmise lähenemise. Tööandja bränding on selles protsessis võtmetegur.”

Seega, ole sel üritusel kindlasti kohal, kui oled organisatsiooni juht, tegeled personali, turunduse või kommunikatsiooniga, Sinu vastutada on organisatsiooni tööandja bränding või soovid lihtsalt oma silmaringi laiendada!

Tule ja õpi, kuidas kõiki neid teadmisi oma organisatsiooni kasuks tööle panna, kuidas leida ja hoida talente, et jätkusuutlikult kasvada.

Viimased 14 piletit veel saadaval! Ole kiire ning kindlusta oma koht sügise kuumimal konverentsilhttps://instar.ee/brettminchington/#piletid