Silmapaistvate värbamis- ja tööandja brändingu kampaaniate saladus

Seekordne värbamisturunduse auhindade järelseminar keskendus parima tööandja video, digimeedia kampaania ja integreeritud kampaania võidutööde tutvustamisele. Oma tegemisi jagasid meiega Bolt, Elisa Eesti ja SEB.

Mathis Bogens, Bolti sisekommunikatsiooni ja tööandjabrändingu juht jagas, kuidas sündis Bolti video “Come build with us”. Parima tööandja video auhinnaga pärjatud videoklipi fookuses oli näidata, milline on ettevõtte sisekultuur ja tööviisid. Bolti kultuur põhineb selgetel väärtustel ja põhimõtetel, mis ei hõlma ainult ettevõtte pidusid ja muid mugavusi, vaid määratleb, kuidas töötajad igapäevaselt tegutsevad. Seda nad ka oma valminud videos edasi andsid.

Elisa Eesti talendijuht Keishy Margus jagas kogemusi eelmise aasta suuremahulisest värbamiskampaaniast „Mission: Possible“, mille eesmärk oli leida 12 kogenud IT-eksperti ja tõsta Elisa kui IT-tööandja kuvandit. Elisa eristus oma lähenemisviisiga kasutades reklaamikanaleid, mis ei ole värbamisvaldkonnas tavapärased, näiteks Redditit. See osutus eriti tõhusaks, tuues kaasa suure hulga sobivaid kandidaate. Kampaania sõnumid ja visuaalid loodi filmilikus stiilis ning olid loodud laiale sihtrühmale, tagades reklaamide silmapaistvuse ja atraktiivsuse. Tähelepanuvääriv kampaania tõi märkimisväärseid tulemusi ning tänaseks on Elisa TV-teenuse arendustiim toodud majja sisse.

SEB Baltikumi tootearenduse ja tehnoloogia valdkonna integreeritud kampaania eesmärgiks oli värvata 100 uut töötajat keskendudes eelkõige IT- ja tootearenduse spetsialistidele. Kampaania loodi ühe kuu jooksul ning tugines eelneva aasta tööandja brändingu uuringu tulemustele. Kampaania sõnumid rõhutasid SEB tugevusi nagu stabiilsus, paindlik tööaeg ja -koht ning arenguvõimalused. Peamine eesmärk oli pakkuda valdkonna spetsialistidele võimalust luua mugavamaid digitaalseid teenuseid ning kujundada panga tulevikku.

Mis on edukate kampaaniate saladus?

⭐️ Iga projekti A ja O on selge eesmärgi sõnastamine ning läbimõeldud lahenduse loomine.

⭐️ Oluline on oma sihtrühma tundmine, et jagada infot, mis tegelikult inimesi kõnetab. Selleks võib teinekord olla vajalik põhjaliku turu-uuringu läbiviimine.

⭐️ Muidugi on sinu enda inimesed organisatsioooni parim visiitkaart, mistõttu on nende kaasamine kampaaniatesse võtmetähtsusega.

⭐️ Julgus erineda ja eksperimenteerida, et jääda silma ka neile, kes tavapäraseid töökuulutusi ei vaata.

Järgmine VTA järelseminar toimub 30. oktoobril ning sel korral kuuleme, kuidas juhitakse Eesti parimat tööandja brändi, ning kuidas mitmekesisus ja saadikute programm päriselt organisatsioonis toimima panna.