Nordea Eesti teadlikkus- ja värbamiskampaania

Taust ja väljakutse 

Nordea Eesti eesmärk oli tugevdada oma talentide baasi, leides 15 “Nordic multitalents” – kandidaate, kes valdavad mitut Põhjamaade keelt ja tunnevad huvi panganduse vastu. Väljakutseks oli leida Eestis elavaid inimesi, kes räägivad vabalt soome, rootsi, taani või norra keelt ning jagavad Nordea väärtusi: julgus, koostöö, vastutuse võtmine ja kirg. 

Uuringute järgi räägib umbes 10% Eesti elanikkonnast mingil määral soome keelt, kuid teiste Põhjamaade keelte oskus on palju haruldasem. Ida-Viru ja Tartu maakond on soome keele „keskused“, kuid seal võib olla raskusi inglise keelega. 

 

Lahendus 

Kampaania toimus 25. oktoobrist kuni 14. novembrini 2021 ning koosnes kahest osast: 

Teadlikkuskampaania sõnumitega:  

Uks pangandusse – kasva, unista, teosta. Gateway to banking – grow, dream, make it happen.  

Nordea on siin, et pakkuda Sulle tööd Eestis! („Siin, et jääda“) 

Värbamiskampaania, mis kutsus tööle nii eesti kui Põhjamaade keeltes:  

Kom på arbejde!  

Kom till jobbet!  

Tule töihin!  

Tule tööle!  

Work at Nordea from home 

 Remote work in Nordea.  

Søg. Sök. Hakea  

Tööta Nordeas kasvõi oma kodust 

 

Kanalid 

Välimeedia: plakatid suuremates linnades – Tallinnas (16), Tartus (5), Pärnus (3) ja Narvas (2). 

Sotsiaalmeedia: reklaamid Facebookis, Instagramis ja Messengeris. 

Kampaanialeht: kogu liiklus suunati maandumislehele 

 

Visuaalid 

 

Tulemused ja mõju 

Klikid: Kokku 1 811 klõpsu reklaamidel, sh 1 666 linkidele. 

Maandumislehe vaated: 1 119 vaatamist (sh 869 telefoni kaudu, 578 arvutist). 

Süvahuvi: 364 külastajat viibis lehel vähemalt 10 sekundit. 

Keskmine külastusaeg: 5,6 minutit. 

Püsiv külastus: 67 inimest viibis lehel 10 minutit või kauem. 

Need tulemused näitavad, et kampaania suutis efektiivselt kõnetada sihtrühma – eriti arvestades, et Põhjamaade keeleoskajate osakaal on Eestis piiratud. Reklaamide atraktiivsus, kombineeritud kanalite kasutus ning selge sõnum aitasid tõhusalt kasvatada Nordea tööandja brändi nähtavust.