Taust ja väljakutse
Foxway on rahvusvaheline ringmajandustehnoloogia ettevõte, mis tegeleb kasutatud IT-seadmete (nt sülearvutid ja nutitelefonid) uuendamise ja taaskasutusse suunamisega. Ettevõtte eesmärk on vähendada elektroonikajäätmeid ja pikendada seadmete eluiga. Foxway tegutseb mitmes Euroopa riigis, sh Eestis, ja annab tööd ligikaudu 1240 inimesele.
Foxway eesmärk oli tugevdada oma tööandja brändi ja leida 30+ uut IT-töötajat (nt arendajad, DevOps, arhitektid) Eestis ja mujal Euroopas (Berliin, Madrid). Lisaks sooviti tõsta teadlikkust Foxwayst tööandjana ning kaasata olemasolevaid töötajaid sõnumi levitajatena.
Lahendus
Loodi tööandja brändingule keskenduv värbamiskampaania, mille läbiv sõnum oli “There’s a better way to do things.” Kampaania rõhutas karjääri tähendusrikkust ja Foxway rolli ESG (keskkond, sotsiaalne vastutus, juhtimine) valdkonnas. Loodi mitmetasandiline kontseptsioon: tugev sõnum + eristuv visuaal + läbimõeldud kampaaniavorm.
Kanalid
-
Sotsiaalmeediareklaamid: LinkedIn, Facebook, Instagram
-
Orgaaniline sotsiaalmeedia: postitused, videod, story’d, pollid
-
Karjäärimess: erilahendused, meened, kontaktide kogumine
-
Tööandja saadikute aktiviseerimine: sisekommunikatsioon ja kampaania toetus
-
Videod: ettevõtte tutvustus, töötajalood, tiimide tegemised
Visuaalid
Messiala
Võileiva sildid
Sotsiaalmeedia
Video
Konseptsioon ja projektijuhtimine: Instari tiim