„Kirglikult tööandja brändingust” kaheksandas episoodis on meil külas Tele2 tiim — Liisi ja Rebeka, kes räägivad, kuidas nemad tööandja brändinguga tegelevad, mida tähendab nende jaoks „põhjusega mässaja” ja kuidas nad on loonud tugeva sisemise kultuuri, mis kõnetab ka väljapoole. Juttu tuleb ka saadikute programmist, persoonibrändingust, töötajate kaasamisest ning sellest, kuidas üks julge kuulutus võib turundusjuhi leidmiseks uusi standardeid luua.
Selles episoodis saad teada:
Kuidas Tele2 tiim oma tööandja brändingus „restarti” tegi?
Millised sammud nad tegid, et jõuda autentse ja toimiva tööandja lubaduseni?
Kuidas nad kaasavad töötajaid, sh saadikute programmi kaudu?
Miks mõõdikud on tööandja brändingus olulised ja milliseid nemad kasutavad?
Millised projektid on Tele2-s tööandja brändi arendamisel eriti hästi toiminud?
“Kirglikult tööandja brändingust” podcast jõuab kuulajateni üle nädala neljapäeviti. Taskusaate leiab Soundcloudis ja Eesti Podcastide mobiiliäpist ning episoodid on tasuta kuulatavad.
Spotify: https://open.spotify.com/show/7HGKTq7t21QCSAOaDR0a23
SoundCloud: https://soundcloud.com/tooandjabranding