„Kirglikult tööandja brändingust” üheteistkümnendas episoodis on meil külas Kristina Sisin, kes on hiljuti liikunud personalijuhi rollist tippjuhi ametisse. Kristinal on ligi 20 aastat kogemust personalivaldkonnas ning viimased kuus aastat on ta süvitsi tegelenud tööandja brändinguga IT-ettevõttes Breakwater Technology, kus ta täna täidab nii Head of HR kui ka Managing Director’i ülesandeid. Lisaks kuulub tema tegemiste hulka ka küberturbele keskenduv Rushmore Technology.
Selles episoodis kuuled:
- Kuidas luua tööandja bränd täiesti nullist – strateegia, kultuur, värbamine ja loovus käsikäes
- Miks tööandja bränd on ärikriitiline strateegia, mitte lihtsalt turundus
- Kuidas visuaalne identiteet ja kultuuri visualiseerimine loovalt tööle panna
- Töötajate kaasamisest ning orgaanilisest ja autentsest sisuloomepraktikast (TikTok, LinkedIn)
- Saadikuprogrammi loomisest ja töötajate persoonibrändide arendamisest
- Olulistest mõõdikutest: NPS, kandidaatide rahulolu, orgaaniline kandideerimine, soovitused, töötajate voolavus
“Kirglikult tööandja brändingust” podcast jõuab kuulajateni üle nädala neljapäeviti. Taskusaate leiab Soundcloudis ja Eesti Podcastide mobiiliäpist ning episoodid on tasuta kuulatavad.
Spotify: https://open.spotify.com/show/7HGKTq7t21QCSAOaDR0a23
SoundCloud: https://soundcloud.com/tooandjabranding