Pakume 4-6 tunniseid koolitusi, mis on kasulikud kõikidele juhtidele, aga eriti personali-, turundus- ja kommunikatsioonijuhtidele. Kohandame iga koolituse sisu just sinu organisatsioonile sobivaks, aga esialgse valiku saad teha järgmiste koolituste seast:
- Tööandja bränding 101: Millest alustada?
Kas soovid, et parimad talendid tuleksid ise sinu ettevõttesse, mitte konkurendi juurde? Tööandja bränding ei ole lihtsalt trend, vaid hädavajalik strateegia iga organisatsiooni jaoks, kes soovib tööjõuturul silma paista ja pikaajaliselt edu saavutada.
Selles praktilises koolituses saad teada:
- Mis tegelikult mõjutab tööandja mainet ja kuidas seda teadlikult kujundada?
- Millised ootused on tänapäeva töötajatel ja kuidas neile vastata?
- Kuidas luua tööandja bränd, mis kõnetab nii praeguseid kui ka tulevasi töötajaid?
- Millised on edukaimad tööandja brändingu strateegiad Eestis ja maailmas?
Koolitus on täis inspireerivaid näiteid, praktilisi nippe ja reaalsete ettevõtete edulugusid. Kui soovid, et su organisatsioon oleks ihaldusväärne tööandja, siis see koolitus on just sulle!
Kõlab põnevalt? Võta ühendust Birgit Ruunikuga: birgit.ruunik@instar.ee, +372 5805 5987
- Väärtuspakkumine: Kuidas meelitada ja hoida parimaid töötajaid?
Tööandja edu algab inimestest – aga kuidas tagada, et just õiged talendid tahavad sinu ettevõttega liituda ja seal ka püsida? Värbamine pole enam ainult töökuulutuste postitamine, vaid strateegiline tegevus, mis algab tugevast väärtuspakkumisest ja lõpeb töötajate pikaajalise pühendumisega.
Selles koolituses saad vastused järgmistele küsimustele:
- Kuidas luua selge ja kõnekas tööandja väärtuspakkumine, mis tõmbab ligi parimaid talente?
- Millised tegurid kujundavad kandidaadikogemust ja kuidas see mõjutab ettevõtte mainet?
- Mida tähendab töötajakogemus ja kuidas seda teadlikult juhtida?
- Kuidas tööandja bränding, organisatsioonikultuur ja värbamiskampaaniad üheskoos töötavad?
Koolitus sisaldab praktilisi näiteid, tööriistu ja soovitusi, mida saad kohe oma organisatsioonis rakendada. Kui soovid ehitada tugevat ja motiveeritud meeskonda, on see koolitus just sulle.
Piltidel: Instari abil loodud Fifaa, Hurtigruteni ja Hanza väärtuspakkumised.
Kõlab põnevalt? Võta ühendust Birgit Ruunikuga: birgit.ruunik@instar.ee, +372 5805 5987
- Sotsiaalmeedia võlujõud: Kuidas aktiveerida saadikuid?
Tänapäeva talentide tähelepanu võitmiseks ei piisa lihtsalt töökuulutuste jagamisest – vaja on inspireerida, kaasata ja olla nähtav seal, kus kandidaadid ja töötajad igapäevaselt aega veedavad. Sotsiaalmeedia on tööandja brändingu üks võimsamaid tööriistu, kui oskad seda õigesti kasutada.
Selles koolituses saad teada:
- Milliseid rolle mängivad LinkedIn, Instagram ja Facebook tööandja brändingu strateegias?
- Kuidas eristuvad organisatsiooni ametlikud postitused ja töötajate lood?
- Kuidas muuta oma töötajad brändisaadikuteks ja julgustada neid oma kogemusi jagama?
- Kuidas kasutada autentsust ja päriselu lugusid, et ehitada usaldust ja tõsta ettevõtte mainet?
- Praktiline töötuba: loome sotsiaalmeediapostitusi, mis tõmbavad tähelepanu ja tekitavad kõlapinda.
Kui soovid, et su organisatsioon paistaks silma köitvate ja tõeliste lugudega, on see koolitus just sulle.
Piltidel: Lidli, Delfi ja Eesti Kohtude saadikuprogrammi osalejad.
Kõlab põnevalt? Võta ühendust Birgit Ruunikuga: birgit.ruunik@instar.ee, +372 5805 5987
- Juht kui brändisaadik: Kuidas kasvatada mõju ja äritulemusi?
Tippjuhid kehastavad strateegiat. Juhi sõna, käitumine ja nähtavus mõjutavad otseselt nii ettevõtte mainet, talentide ligitõmbamist kui ka kliendi- ja koostööpartnerite usaldust.
82% töötajatest uurivad tegevjuhi sotsiaalmeediakontosid enne organisatsiooniga liitumise otsust.
85% juhtidest ütlevad, et aktiivne sotsiaalmeedia kasutamine aitab edendada suhteid nii klientide kui ka koostööpartnerite ja teiste huvigruppidega.
90% kõige populaarsematest LinkedIn-i postitustest on tehtud CEO-de poolt.
71% tarbijatest kasutavad ettevõtte teenust tõenäolisemalt, kui CEO on sotsiaalmeedias aktiivne.
See koolitus näitab, kuidas juhtide nähtavus ja autentsus ei ole ainult brändingu küsimus, vaid tugevalt seotud ärikasvuga. Koolitusel saad vastused küsimustele:
- Kuidas mõjutab juhi nähtavus ja sõnum ettevõtte mainet, meediakajastust ja usaldusväärsust turul?
- Kuidas aitab tugev tööandja bränd kasvatada kandidaadivoogu, lühendada värbamisprotsesse ja vähendada tööjõukulusid?
- Miks usaldavad kliendid ja investorid rohkem ettevõtet, mille juhid on avatud, usaldusväärsed ja nähtavad?
- Milliseid kanaleid ja formaate saab juht kasutada, et suurendada nii sisemist kui ka välist mõjuvõimu?
- Kuidas luua juhtidele mõjus sõnum ja strateegia, mis kõlab kokku organisatsiooni ärieesmärkidega?
- Edukad näited ettevõtetest, kus juhtide kaasatus tööandja brändingusse on toonud kaasa märgatava ärilise võidu.
Koolitus annab juhtidele konkreetsed tööriistad, kuidas teadlikult kujundada oma rolli organisatsiooni „näona“ – viisil, mis kasvatab usaldust, tugevdab brändi ja aitab kaasa ettevõtte kasvule.
Kõlab põnevalt? Võta ühendust Birgit Ruunikuga: birgit.ruunik@instar.ee, +372 5805 5987
- Tööandja bränding numbrites: Kuidas mõõta edu ja näidata tasuvust?
Tööandja bränding on strateegiline investeering, millel peab olema selge tasuvus. Kuidas aga mõõta, kas tööandja brändi tegevused toovad reaalselt kasu? Millised andmed ja mõõdikud on olulised ning kuidas neid kasutada?
Selles koolituses saad vastused järgmistele küsimustele:
- Millised on tööandja brändingu kõige olulisemad mõõdikud ja kuidas neid jälgida?
- Kuidas arvutada tööandja brändingu ROI ja näidata selle väärtust juhtkonnale?
- Kuidas kasutada andmepõhist lähenemist töötajate hoidmise ja leidmise strateegias?
- Mida tähendab organisatsiooni tulevikuvisioon ja kuidas see seondub tööandja brändiga?
- Ühe töötaja värbamise kulu praktiline arvutamine – kuidas see aitab teha paremaid otsuseid?
Kui tahad, et tööandja bränding oleks midagi enamat kui lihtsalt kulurida eelarves, vaid strateegiline investeering, mille tasuvus on selgelt mõõdetav, siis see koolitus on sulle.
Kõlab põnevalt? Võta ühendust Birgit Ruunikuga: birgit.ruunik@instar.ee, +372 5805 5987
- Unustamatud suvepäevad: Kuidas ühendada lõbu ja koostöö?
Suvepäevad on ideaalne võimalus meeskonda tugevdada, inspireerida ja koos midagi tõeliselt meeldejäävat kogeda. Aga miks mitte ühendada lõbu ja kasulikkus? Meie aitame teil kujundada suvepäevadest sündmuse, mis pole pelgalt ajaviide, vaid loob ka pikaajalist väärtust!
Pakume töötubasid ja koolitusi, mis aitavad suvepäevade programmi sisukamaks muuta – olgu selleks:
- Tööandja brändingu tugevdamine – kuidas luua tugev brändisaadikute kogukond või arendada ettevõtte mainet?
- Organisatsiooni väärtuste ja strateegia loomine – kaasame meeskonna väärtuste määratlemisse või strateegilisse mõtlemisse.
- Meeskonnatöö ja sisekommunikatsiooni parandamine – praktilised harjutused, mis aitavad tugevdada omavahelist koostööd ja suhtlust.
- Loomingulised ja lõbusad töötoad – tants, fotolavastused, räppimine, näitlemine ja muud kaasahaaravad tegevused, mis toovad välja töötajate loovuse ja loovad unustamatuid hetki.
- Või hoopis midagi teie ettevõttele olulist? – aitame kujundada töötoa või koolituse just teie soovitud teemal, et suvepäevadest saaks tõeliselt kasulik ja inspireeriv kogemus.
Soovi korral kaasame professionaalsed fotograafid ja videograafid, et jäädvustada sündmuse parimad hetked.
Kui tahad, et teie järgmised suvepäevad oleksid midagi enamat kui lihtsalt lõbus üritus, siis võtke meiega ühendust – paneme koos kokku teie meeskonnale sobiva ja väärtust loova programmi!
Piltidel: LeGrandi, Glassense ja Fifaa suvepäevad.
Kõlab põnevalt? Võta ühendust Birgit Ruunikuga: birgit.ruunik@instar.ee, +372 5805 5987
- Sisukas ja meeldejääv strateegiapäev.
Strateegiapäev ei pea olema PowerPointi maraton. Kui soovid oma meeskonna päriselt mõtlema, looma ja kaasa rääkima panna, siis see koolitus pakub võimalust käsitleda olulisi teemasid loovas ja kaasavas vormis. Aitame ettevõtetel vaadata tulevikku, mõtestada oma suunda ning panna töötajad kaasa rääkima, aga teeme seda viisil, mis on meeldejääv, praktiline ja… ka natuke lõbus.
Koolitusel:
- Loome selgust: võtame fookusesse teie organisatsiooni tulevikuvisiooni, väärtused ja eesmärgid ning viime nende üle arutelu loovatesse formaatidesse.
- Aktiveerime meeskonda: läbi loovate meetodite (nt fotolavastused, mini-rollimängud, visuaalsed töötoad) paneme inimesed kaasa mõtlema ja panustama.
- Tõstame motivatsiooni: töötajad näevad suuremat pilti ja mõistavad oma rolli organisatsiooni tulevikus.
- Salvestame hetked: soovi korral kaasame fotograafi või videograafi, et jäädvustada hetked, mis annavad hiljem suurepärase sisu sisekommunikatsiooniks.
Koolituse teema ja ülesehitus kujundatakse alati vastavalt teie organisatsiooni hetkevajadusele – olgu selleks visiooni värskendamine, kultuuri kujundamine, väärtuste juurutamine või mõne konkreetse strateegilise sihi avamine.
Kui soovid, et teie strateegiapäev ei kaoks unustusse, vaid oleks käivitavaks jõuks terveks aastaks, siis on see koolitus õige valik.
Piltidel: TTJA ja Fifaa strateegiapäev.
Kõlab põnevalt? Võta ühendust Birgit Ruunikuga: birgit.ruunik@instar.ee, +372 5805 5987
Kas tunned mõne koolituse vastu huvi? Kirjuta või helista meie projektijuhile Birgit Ruunikule: birgit.ruunik@instar.ee, +372 5805 5987.