Brett Minchington – tööandja brändingu Steve Jobs

1 Min (207 sõna)

Selle aasta novembris esmaskordselt Eestisse jõudvat Brett Minchingtoni võib kindlasti nimetada tööandja brändingu Steve Jobs’iks – innovaator, looja ja inspireerija.

Austraaliast pärit tipptegija on tööandja brändinguga tegelenud juba üle 13 aasta, mistõttu on ta kogemuste pagas muljetavaldav. Kas teadsid, et ta on sel teemal enim raamatuid välja andnud autor (8 raamatut ning 100+ artiklit)? Lisaks on ta koolitanud tuhandeid juhte enam kui 35 riigis, olnud igapäevaseks konsultandiks  tööandja brändingu teemadel maailma juhtivatele agentuuridele ja organisatsioonidele.
Alates 2015. aastast korraldab ta maailma suurimat tööandja brändingu teemalist üritust – World Employer Branding Day, kus osales sel aastal rekordarv Eesti tööandja brändingu valdkonna huvilisi.

Lähinädalatel toome Sinuni Bretti kolmeosalise postituste sarja, kus saad piiluda Bretti Minchingtoni tööandja brändingu tööriistakasti ja vaadata, millest koosneb tööandja bränding läbi tööandja brändingu arhitektuurimudeli. Kuidas ühendada oma äriplaani eesmärk, visioon ja väärtused tööandja brändi eesmärkide ja tegevuskavaga? Millist mõju omab tööandja bränd kasumile ja kliendikogemusele üldiselt? Millistele küsimustele peaksid vastuseid teadma nii Sina kui Sinu organisatsioon, et pakkuda parimat kliendikogemust?

Ära maga postitusi maha – jälgi meid Facebookis ja Instagramis!

Ja kui Sul ei ole veel piletit 14. novembril Kultuurikatlas toimuvale Bretti superkonverentsile, siis hangi see endale siit: https://instar.ee/brettminchington/

PS! tasub kiire olla, kuna 2/3 piletitest on juba välja müüdud.