Taust ja väljakutse
Nordea Eesti eesmärk oli tugevdada oma talentide baasi, leides 15 “Nordic multitalents” – kandidaate, kes valdavad mitut Põhjamaade keelt ja tunnevad huvi panganduse vastu. Väljakutseks oli leida Eestis elavaid inimesi, kes räägivad vabalt soome, rootsi, taani või norra keelt ning jagavad Nordea väärtusi: julgus, koostöö, vastutuse võtmine ja kirg.
Uuringute järgi räägib umbes 10% Eesti elanikkonnast mingil määral soome keelt, kuid teiste Põhjamaade keelte oskus on palju haruldasem. Ida-Viru ja Tartu maakond on soome keele „keskused“, kuid seal võib olla raskusi inglise keelega.
Lahendus
Kampaania toimus 25. oktoobrist kuni 14. novembrini 2021 ning koosnes kahest osast:
Teadlikkuskampaania sõnumitega:
Uks pangandusse – kasva, unista, teosta. Gateway to banking – grow, dream, make it happen.
Nordea on siin, et pakkuda Sulle tööd Eestis! („Siin, et jääda“)
Värbamiskampaania, mis kutsus tööle nii eesti kui Põhjamaade keeltes:
Kom på arbejde!
Kom till jobbet!
Tule töihin!
Tule tööle!
Work at Nordea from home
Remote work in Nordea.
Søg. Sök. Hakea
Tööta Nordeas kasvõi oma kodust
Kanalid
Välimeedia: plakatid suuremates linnades – Tallinnas (16), Tartus (5), Pärnus (3) ja Narvas (2).
Sotsiaalmeedia: reklaamid Facebookis, Instagramis ja Messengeris.
Kampaanialeht: kogu liiklus suunati maandumislehele
Visuaalid
Tulemused ja mõju
Klikid: Kokku 1 811 klõpsu reklaamidel, sh 1 666 linkidele.
Maandumislehe vaated: 1 119 vaatamist (sh 869 telefoni kaudu, 578 arvutist).
Süvahuvi: 364 külastajat viibis lehel vähemalt 10 sekundit.
Keskmine külastusaeg: 5,6 minutit.
Püsiv külastus: 67 inimest viibis lehel 10 minutit või kauem.
Need tulemused näitavad, et kampaania suutis efektiivselt kõnetada sihtrühma – eriti arvestades, et Põhjamaade keeleoskajate osakaal on Eestis piiratud. Reklaamide atraktiivsus, kombineeritud kanalite kasutus ning selge sõnum aitasid tõhusalt kasvatada Nordea tööandja brändi nähtavust.