Nordea Eesti tööandja brändingu loomine 

Taust  ja väljakutse  

Nordea Eestil on toimunud kiire kasv – neil töötab üle 500 inimese ja nende töökeeleks on inglise keel. Neil on loodud tööandja väärtuspakkumine, kuid see ei ole sisemiselt n-ö maha müüdud ja neil on vajadus toimivama tööandja brändi vastu. 

Üheks väljakutseks suurendada sihtrühma(de) teadlikkust Nordea Eestist kui tööandjast ning muutuda atraktiivsemaks tööandjaks oma tulevaste töötajate sihtrühmas. Lisaks on oluline oma praegustele töötajatele hea töötajakogemuse tagamine ning tööandja saadiku rolli teadvustamine (sisemine kuvand). Selleks on vajalik oma töötajate maksimaalne protsessi kaasamine, et tekiks ühine arusaam teema olulisusest ning anda neile tööriistad sellesse individuaalselt panustamiseks.  

Projekti käigus loodi Nordea Eestile tööandja brändingu tegevuskava, tööandja lugu, tööandja brändingu hüüdlause, tööandja väärtuspakkumine ja tööandja visuaalse identiteedi kujundus (töökuulutused, videod ja karjäärileht). Samuti pakkus Instar toetust sotsiaalmeedia postituse loomisel.  

 

Lahendus  

Eesmärgid: 

  • Tagada Nordea Eesti kui atraktiivse tööandja kuvand Eesti tööturul oma sihtrühmades, mis aitaks leida sobivaid töötajaid. Samuti hoida olemasolevaid töötajaid ja juhte pikas perspektiivis organisatsiooni töötajatena. 
  • Tõsta huvipakkuvates sihtrühmades atraktiivsuse taset ja teadlikkust Nordea Eestist kui tööandjast 

 

Tööandja brändingu loomine hõlmas mitut olulist sammu:  

  1. Tööandja loo loomine – Kaardistasime Nordea unikaalsed tugevused ning panime need kokku ühtseks ja kõnetavaks tööandja looks, mis peegeldab organisatsiooni missiooni ja väärtusi.  
  2. Tööandja väärtuspakkumise sõnastamine – Määratlesime, mis teeb Nordea eriliseks tööandjaks ning miks võiksid nii noored talendid kui ka kogenud spetsialistid valida just Nordea oma töökohaks. 
  3. Slogani väljatöötamine – Lõime lühikese ja lööva tööandja hüüdlause, mis võtab kokku Nordea kui tööandja olemuse ja lubaduse oma töötajatele. 
  4. Visuaalse identiteedi tugevdamine – Korraldasime professionaalse pildistamise, et luua kaasaegsed ja autentsed fotod.
  5. Tutvustavad videod – Tootsime mitmeid videoid, kus Nordeas töötavad inimesed jagavad oma kogemusi ja räägivad, mida tähendab nende jaoks töö pangas. 
  6. Karjäärilehe loomine – Kujundasime spetsiaalse karjäärilehe, mis tutvustab Nordeat tööandjana ning aitab potentsiaalsetel kandidaatidel organisatsiooni paremini tundma õppida. 
  7. Saadikute programmi rakendamine – Viisime Nordea töötajate seas läbi saadikute programmi, et julgustada töötajaid oma töökogemust avalikult jagama. 

 

Tulemused ja mõju  

Kuna Nordea Eestis kasutatakse töökeelena inglise keelt, on ka allpool toodud lahendused inglise keeles. 

Nordea slogan 

Grow. Dream. Make it happen. 

Nordea Eesti tööandjalugu 

We are the largest bank in Nordics. Stable, yet entrepreneurial, we are ambitious about transforming the industry. Sustainable choices and ethical banking are our core purpose – we work towards the better world. Our culture is characterized by Nordic values and leadership style. Nordea’s team is a diverse set of people with different skills and backgrounds. You are welcome to join our dynamic and multicultural team. You can grow with Nordea in the banking world. We empower you to develop, encourage you to speak up and take initiative.  

Nordea väärtuspakkumine 

Gateway to Banking and Growth 

Are you looking for an opportunity to pursue a career in banking? You can do it with us. We focus on systematic and continuous development and learning. We provide thorough and professional training all the time, so every team member feels competent and valued. You will have various growth opportunities to quick-start and develop your career in whole Nordea Group – it’s up to you. 

We are One Team 

We are one team. People are our everything. We all have different backgrounds and unique talents. Here you are surrounded by bright minds, helpful buddies and engaging leaders. We learn and grow together, enrich each other and are very proud to have the superpower of diversity. 

We Care 

We care about our customers, we care about our people and our environment. We believe that choices we make today, matter. We do not only ask ourselves can we do it, but also should we do it. Social responsibility is important – ethical banking and sustainability are part of our core purpose. We take pride in being prudent, focus on practicing fair and green mindset.  

 

Karjäärileht 

 

Fotod 

 

 

 

 

Video 

 

 

Konseptsioon/projektijuhtimine: Instari tiim