Bauhofi värbamiskampaania ja maandumislehe loomine

Taust  ja väljakutse 

Bauhof vajas kevad- ja suveperioodiks hooajatöötajaid, kes aitaks hoolitseda taimede eest ja panna kaupa riiulitele. Värbamiskampaania eesmärgiks oli leida 30 suveabilist üle Eesti ning seejuures kõnetada erinevaid sihtrühmasid (noortest pensionärideni). 

 

Lahendus 

Värbamiskampaaniale loodi 2 eristuvat värbamissõnumit: „Pane enda aiandushuvi raha teenima.“ ja „Kas tead, mis taim see on?“.

Kampaania visuaalides figureerisid Bauhofi enda töötajad.  

Kampaania visuaale levitati tööportaalis (CV keskus) ja sotsiaalmeedias (Facebook ja Instagram). Kampaania raames loodi Bauhofile ka omatöötaja voldik ja värbamisvoldik. Kampaania toetamiseks loodi maandumisleht, mis toetas värbamiskampaaniat, lihtsustas kandideerimisprotsessi ning muutis info Bauhofi kui tööandja kohta kättesaadavamaks. 

 

Sotsiaalmeedia postitused 

 

Töökuulutus 

 

Maandumisleht 

 

 

 

Tulemused ja mõju 

Värbamiskampaania oli edukas – enamik töökohtadest saadi edukalt komplekteeritud. Kokku kandideeris 450 inimest, kõik läbi CV Keskuse. Lisaks kandideeris 5 inimest maandumislehe kaudu, mis läks live 18.04.2023. 

Võrdluseks: suveabiliste kandidaatide arv 2022. aastal oli 262, mis näitab selget kasvu kandidaatide huvis. 

Kandidaatide profiil oli mitmekesine, ulatudes noortest kuni pensionärideni, kusjuures enim kandideeris keskealisi inimesi. 

 

Konseptsioon/projektijuhtimine: Instari tiim 

Veebileht: Digify

Disainer: Kaspar Sellin