8 tõeliselt toimivat viisi Värbamisturundusauhindade konverentsilt, kuidas olla oma ala tõeline tipptegija!

Värbamisturundus võib tunduda ülimalt lihtsa viisina ettevõttesse töötajate leidmiseks. Tänapäeval see aga enam kergemate killast ei ole, sest ettevõtteid on palju ja konkurents tihe. Lisaks tuleb arvestada oma töötajate ja nende hoidmisega. Samas on oluline konkurentidest eristuda.

16. märtsil toimus Erinevate Tubade Klubis Värbamisturunduseauhinnad – KICKOFF 2023. Tööandja brändingu agentuur Instar ja CV-Online tunnustasid eelmise aasta parimaid värbamisturunduse ja tööandja brändingu tegusid ning kõige edukamat värbajat. Hommikuseminaril osalejatele andsid ülevaate põnevatest kogemuslugudest tõelised oma ala spetsialistid.

 

I Töötajakogemused ja sisemised tegevused

 

Töötajate rahulolu on ülimalt oluline ja rahuloluga tegelemine peab olema ettevõtetes prioriteetsel kohal. Kõik esinejad nentisid üksmeelselt, et töötajate rahulolu on nende jaoks tähtis. Selleks, et rahulolu oleks kõrge, tuleb töötajaid kaasata, küsida nende arvamust ja pöörata tähelepanu kommunikatsioonile.

Tallinna Linn

Tallinna Linna eesmärgiks oli leida kõikide töötajate jaoks olulised väärtused. Nad kaasasid sellesse protsessi erinevate ametiasutuste töötajad. Väärtuste töötubade tulemusena sündis Tallinna Linnale 4 väärtust: avatus, headus, julgus ja koostöö.

Helmes 

Helmes tõi välja, et pikaajalise tööõnne saavutamiseks tuleb brändilubadus ja organisatsioon omavahel tööle panna. Samuti peavad nad oluliseks töötajatele vabaduse pakkumist. Helmes märkis, et protsessi vältel tuleb alati meeles pidada inimeste heaolu ja nende toetamist.

GPV 

GPV teeb aktiivselt tööd selle nimel, et mitte keegi ei tunneks end tööl diskrimineeritult. Nende töötajaskonna moodustavad eri vanusest, rahvusest ja keelt kõnelevad inimesed. Selleks, et töötajate elu paremaks teha, tuleb neid kaasata, sest vaid sedasi suudetakse hoida kõiki töötajaid.

„Mitmekesisus on fakt. Kaasamine on valik.“ 

– GPV

II Värbamisturunduskampaaniad

 

Kuidas leida endale töötajaid, kes lausa rõõmuga jooksevad tormi, et tulla Sinu ettevõttesse tööle? Selleks, et paista silma, tuleb ellu viia huvitavaid ja teistsuguseid ideid, võttes kasutusele erinevad sotsiaalmeediakanalid.

Sanomar Kinnisvarahooldus OÜ 

Väikese eelarve ja väheste jälgijatega ettevõttena tuli töötajate leidmiseks luua sisu, mida inimesed tahavad edasi jagada. Selleks, et sisu püüaks tähelepanu, pidi Sanomar käiku panema enda loomingulisuse. Nende vimkadega värbamiskampaaniad „Traktorid Tinderis“ ja „Saa raha töö eest, mida ema käskis tasuta teha.” osutusid väga menukateks.

„Sometimes lose, always win“

Karolina Alpius

SOL Baltics

Kõrge inflatsioon ning hindade kiire kasv andis SOL’ile võimaluse pakkuda lisatööd inimestele, kes soovivad enda põhisissetulekule täiendavat tasu teenida. Oluline oli luua sõnumid, mis kõnetavad täiesti teistsuguseid sihtrühmasid. Tänu kampaaniale „Teeni lisaraha SOL-is.“ täideti mitmed vabad ametikohad ning samuti suurenes inimeste teadlikkus ettevõttest.

III Tööandja bränd ja tööandja brändi kampaania

 

Miks peab tööandja brändinguga tegelema? Ühelt poolt meelitab tugev tööandja bränd ettevõttesse talente, kes tahavad ja soovivad seal töötada. Teiselt poolt annab see konkurentsieelise ja kujundab mainet. Kuidas aga jõuda soovitud sihtgrupini? Selleks tuleb teha tööandja brändi kampaaniaid, millega tõstetakse teadlikkust ettevõttest, kuvandit ja atraktiivsust töötajate jaoks.

Prisma Peremarket

Prisma otsustas tööandjana pildile jõudmiseks luua imagokampaania. Nende jaoks oli oluline luua kombinatsioon ettevõtte hüvede ja konkreetsete objektide vahel. Sedasi jõuti kampaaniateni „Saad kinga“, „Prisma ei peedista“ ja „Palju porgandeid“.

„Kui teha, siis täiega!“

Prisma

Elisa

Elisa eesmärk on leida ja hoida töötajaid ning olla parim tööandja oma valdkonnas. Nad peavad oluliseks keskendumist uute kandidaatide kogemustele, kommunikatsioonile, värbamisturundusele, väärtuspakkumisele ja olemasolevate töötajate kogemustele. Tähtis on tööandjana lubada vaid seda, mida päriselt tehakse. Samuti tuleb tegevuste edukuse hindamisele anda aega, sest tulemused ei tule alati kiiresti.

Breakwater Technology 

Tööandja brändi strateegia loomine, arendamine ja elus hoidmine on maraton. Seda tuleb võtta tõsiselt ning sellesse tuleb investeerida.

Kokkuvõte

Võta fookusesse töötajate heaolu ja kaasa neid võimalikult palju. Arvesta töötajatega, anna neile vabadust ja toeta neid igakülgselt.

Värbamisturunduskampaaniaid tehes ole loov ja eristu konkurentidest.

Tööandja brändi strateegia loomine ja selle elus hoidmine nõuab kannatlikku meelt, järjepidevust ja aega.

Tulemas on ka inspireerivad võidutööde seminarid, mille täpsema kava koos kategooriate jaotusega avalikustame juba varsti! 🤩 

Seniks saab tutvuda seminari kuupäevadega siin:

  • 16. mai, 09:00-11:00
  • 07. juuni, 09:00-11:00
  • 26. september, 09:00-11:00
  • 31. oktoober, 09:00-11:00
  • 14. november, 09:00-11:00

Broneeri koht seminarile siin  https://www.surveymonkey.com/r/VTAtalks

Kui sa pole veel näinud ürituse galeriid, viska pilk peale SIIN