Tähenduslikud suhted on kõige alus, mistõttu võtsime Instaris aasta alguses aega, et mõelda, mis teeb meid õnnelikuks ja keskendusime ka oma lähedastele, sest lõpuks on nende energia see, mis aitab meie elu tähenduslikkuse puzzle kokku panna ja paneb maailma meie jaoks õigetpidi pöörlema.
Lisaks algab iga suurepärane tööandja bränd inimestest, mistõttu on aeg- ajalt ka enda kui inimese peale mõelda:)
Tänaseks on Instari uus aasta suure hooga taas alanud.
Nagu te teate, otsime oma meeskonda täiendust ja esmaspäeval, 9. jaanuaril lõppeski kandideerimisaeg Instari tööandja brändingu projektijuhi kohale. Viimased cv- d saabusid veel eile, 10.-l jaanuaril ja neid cv-d on palju – üle 80 ja need on nagu ilusad kalliskivid !:)
Tänud teile, kes te olete oma mõtted meile teele pannud! Hetkel tegeleme teiega (tegelikult ikka teie cv´dega) tutvumisega ja järgmistel nädalatel on plaanis kohtumised. Juhul, kui teil on küsimusi, siis võite meile alati kirjutada või helistada. Samas palume ka veidi kannatust – te kõik olete säravad ja väga erilised teemandid:)
Tööandja brändingu huvilistele:
Pildil on maailma ühe tuntuma ja atraktiivsema brändi Tiffany&co kaunid teemandid. Milline on aga nende tööandja bränd?
All toodud linkide abil saate ise teha ülilihtsa kiirülevaade, nende välisest tööandja kuvandist. Tiffany kodulehel leiate rohkem infot nende välise tööandja brändi kohta http://international.tiffany.com/Sustainability (mida pole liiga palju).
Glassdooris´t (https://www.glassdoor.com/Reviews/Tiffany-and-Co-Reviews-E663.htm ja Indeed´st (https://www.indeed.com/cmp/Tiffany-&-Co./reviewssaate) saate kerge tunnetuse sisemisest kuvandist.
Mõelge, milline võiks olla näiteks Glassdoor´s teie organisatsiooni sisemine tööandja kuvand/bränd ja soovitusindeks?
Ja kui te pole kindlad, siis võtke ühendust ja Instar saab teile sisemise tööandja brändi/kuvandi uuringuga abiks olla.
Kersti Vannas
Asutaja/konsultant
Instar EBC – Tööandja brändingu konsultatsioonid
+372 5296166