Fifaa Grupi tööandja bränd

Eesmärgiks oli omada grupiülest ühtset tööandja brändi, mis on äratuntav ja kõnetaks noori.

Lisaks visuaalsele poolele oli eesmärgiks sõnastada ära väärtuspakkumine, tööandja lugu ning tööandja hüüdlause.
Samuti soovisime leida oma töötajate hulgast
brändisaadikuid ning eestkõnelejad. Anda neile tööriistakast ettevõtte loo rääkimiseks nii oma
töötajate hulgas kui ka potentsiaalsete tööotsijate seas.

Sammud:
Eeltegevused, audit, sihtrühmade määratlemine, võrdlusanalüüs, sisemine uuring, väline uuring, fookusrühma intervjuud, strateegiapäev, töörühma kohtumised, tööandja loo/väärtuspakkumise/slogani loomine, tööandja visuaalse keele loomine sh töökuulutused, bännerid, postitused, pildid, videod, karjäärileht, tegevuskava.