Meieni on pöördunud palju huvilisi, kes on tahtnud võidutöödest rohkem teada saada ning samuti küsida küsimusi võitjatelt endalt.
Sellel aastal on Instar koostöös CV-Online’iga juba viiendat korda läbi viinud värbamise ja tööandja brändingu konkurssi, mille eesmärk on tunnustada Eesti silmapaistvaid, edukaid ja sihtrühmi kõnetavaid värbamise ja tööandja brändingu tegusid. Auhindu jagati kokku 14 kategoorias ning lisaks anti välja ka Hõbekala ja Kuldkala.
Kategooriad, milles auhindu jagati, olid järgnevad:
- Kandidaadikogemus
- Töötajakogemus
- Loovlahendus, innovatsioon
- Järelkasvu tegevused
- Mitmekesisus ja kaasamine
- Tööandja saadikud sh. töötaja soovitus, pühendumus, oma töötajad
- Üritused
- Veebileht
- Video
- Töökuulutus
- Digimeedia kampaania
- Integreeritud kampaania
- Tööandja brändi loomine
- Tööandja brändi juhtimine
Nüüd on võimalus tulla kuulama kõikide kategooriate võitjate lugusid viie seminari jooksul, mis toimuvad Spring Hubis. Ühe seminari kestvus on kaks tundi, mis sisaldab endast nii võidutöö tutvustamise osa kui ka võimalust, et küsida küsimusi tööde kohta.
Seminaride toimumise kuupäevad:
🔸16. mai, 09:00-11:00
🔸07. juuni, 09:00-11:00
🔸26. september, 09:00-11:00
🔸31. oktoober, 09:00-11:00
🔸14. november, 09:00-11:00
Ühe seminari pilet maksab 35 eurot, kuid kui broneerida koht kõigile viiele seminarile korraga, siis on hinnaks 150 eurot. Pileti hind sisaldab kohvi/teed ja väikest kehakosutust.
Värbamisturundusauhindade võidutööde seminarid annavad suurepärase võimaluse kuulata edukate ettevõtete kogemustest värbamise ja tööandja brändingu valdkonnas ning saada uusi ideid ja inspiratsiooni oma ettevõtte jaoks. Seega, ärge jätke võimalust kasutamata ja broneerige oma kohad juba täna!
Broneeri koht seminarile siin 👉 https://www.surveymonkey.com/r/VTAtalks
Kohtumiseni juba esimesel seminaril, 16. mail!
Lisainfo:
Erle Leppikson, Instar